Poster: Dolivieira
Ik weet een ding zeker. Die dingen hebben zoveel emotionele waarde voor mij dat ik nooit en te nimmer weg doe.
Poster: Dolivieira
Ik weet een ding zeker. Die dingen hebben zoveel emotionele waarde voor mij dat ik nooit en te nimmer weg doe.
Poster: Tekhead
jouw superoems zullen nooit zolang meegaan ook niet
Poster:?bambamstudio
Nou...heb al ruim 10 jaar een setje Vestax PDX2000's en die krijg je ook niet kapot.... Zoiezo hebben de meeste OEM's meer torq dan een Technics.
Poster: horsefeather
ik zou graag nog technics kopen maar mijn budget laat het mij nu echt niet toe spijtig genoeg.
ik hoop dat ze ooit nog is nieuw gaan maken door de terug stijgende platen verkoop.
Poster: DV1984
Wel jammer dat er bijna geen platenzaker meer zijn,en de platenzaken die er zijn hebben vaak erg weinig aanbod! Dan heb je wel de keus een plaat via internet te bestellen maar dan word een vinyl alweer direct 7 euro duurder!
Poster: bambamstudioVestax is ook geen groentje he Marc, en die PDX-2000 zijn inderdaad ook top TT's
Nou...heb al ruim 10 jaar een setje Vestax PDX2000's en die krijg je ook niet kapot.... Zoiezo hebben de meeste OEM's meer torq dan een Technics.
Poster: Cyspoz
SuperOEMS zijn in alle opzichten beter en meestal met meer features. Er is slechts ??n ding waarin ze het afleggen tegen de Technics en dat is de restonantie gevoeligheid. Om de ??n of andere reden heeft een Technics minder snel last van resonantie. In een club is dat van groot belang, thuis boeit dat minder.
Poster: Toppertje
Ik draaide vroeger liever op me T120C Stanton draaitafels, sterkste torq heeft deze.
Dan kan ik lekkerder die platen duwen en remmen en wat precieser.
Nu verstoffen ze al jaren ergens in de schuur. Komt doordat ik alleen nog cd's en usb gebruik.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.