Ik wil graag nieuwe oortjes kopen. In eerste instantie zijn ze gewoon om te luisteren, maar ik zou er ook wel eens mee willen proberen te draaien. Vandaar dat ik uit kwam bij deze twee In-Ear monitors van Shure. Nu is mijn vraag, welke zal ik nemen? Heeft er iemand ervaring met een van beide, of mischien allebei? Het enige echte verschil is volgens mij dat de 215 over je oor heen gaat, wat met draaien zeker chil is, alleen weet ik niet of ik dat wel chil vind voor gewoon met luisteren.
Alvast bedankt!
Luuk
What do you think about Shure SE115 of SE215? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
toch even een kickje, want ik ben nog steeds een beetje aan het twijfelen. zijn er hier mensen die ervaring hebben met de se215? en nog andere tips voor goede in-ears?
Ik heb zelf de SE425, maar kan ook de SE215 echt aanraden. Voor z'n prijs echt het beste in-ear setje. Iets minder strak dan de SE425, en ook iets minder power, maargoed daar is de prijs ook naar.?
Ik vind zelf dat je ze het beste even een keer kan testen.
dat is dus het probleem, in-ears laten ze nooit testen... het enige waar ik mee zit is dat de freqentie-range maar tot 17,5 kHz? gaat, is dat acceptabel zegmaar?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.908 days. Post CommentThat would be 163.6 months or a whopping 13.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...