Poster: mrmagix
Vreemd, jouw opstelling lijkt mij correct. Kabeltje dat getoond wordt is perfect stereo.
Poster: ceesietopc
Ik volg niet helemaal hoe je wilt dat je opstelling gaat werken. Als ik het nu goed begrijp wil je het geluid van je mixer door je pc laten lopen en dan via een uitgang naar je monitors?
Ok?. Ja dan heb je de goede kabel te pakken. Misschien een kabelbreuk. Als je mini-jack stekker er inderdaad uit ziet als in je plaatje (aantal ringen), heb je de stereo versie te pakken.
Je zou kunnen checken of beide speakers wel werken door een andere bron dan je computer te gebruiken (MP3, telefoon) om het probleem te isoleren. En het kabeltje een keer verwisselen (tulp van de ene speaker in de andere speaker) om te checken of het niet aan ??n van je monitoren ligt.
Onafhankelijk van welke bron je gebruikt? Dan is het je kabel.
Poster: TimmyV
Laptop > JACK-RCA > Mixer(bv.kanaal 2). En je monitors gewoon aan je mixer. Dit hoort toch gewoon te werken?
Of bedoel je iets anders?
Poster: Lucalicious
wat jij doet is echt heel erg onnodig hoor, en werkt ook helemaal niet chil lijkt me. je kan beter beide naar een mixer sturen, en van je mixer naar je speakers.
tuurlijk wel:
speakers
^?
|
dj-set ----> mixer <---- computer
die?pijl omhoog werkt niet?helemaal maargoed. je kunt zo dus zowel je mixer, als je pc afspelen???????????????
Dat werkt precies hetzelfde als dat je nu doet... dan gebruik je die jack -> RCA kabel om de uitgang van je pc aan een ingang van je mixer te hangen.
Resultaat is wel dat je mixer altijd aan moet staan als je geluid van de pc wil afspelen. Dat is nu ook zo, andersom: nu moet je pc aanstaat als je het geluid van je mixer wil horen over de monitoren.
Poster: Jayro
en hoe stuur je dan je computer naar de mixer ? als dat kan moet het sws lukken idd
en hoe stuur je dan je computer naar de mixer ? als dat kan moet het sws lukken idd
Poster: main
ehh, met een kabel?
ja tuurlijk heb ik een kabel xd, maar in welke uitgang van de mixer weet ik niet.
Poster: Oliviero
in rec out
je gebruikt dezelfde uitgang als die naar je speakers zou gaan
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.