Nou is dit nou niet echt vet voor de mobiele dj, oftewel iDJ? T?s opzich wel geinig, maar mij lijkt het verder niks.
K'vind het wel een leuk orgineel ontwerp.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 07-01-2006 @ 14:14:35 (40%)
What do you think about Numark Ipod Console ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nou is dit nou niet echt vet voor de mobiele dj, oftewel iDJ? T?s opzich wel geinig, maar mij lijkt het verder niks.
K'vind het wel een leuk orgineel ontwerp.
waarom heb je hiervoor een topic aangemaakt? wil je ook daadwerkelijk iets overwete?
Ik gelof dat ze voor dit ding 300 euro vragen!! ik mis een pitch....... waardoor die totaal onbruikbaar is. tevens ziet die d'r niet uit. Ik geloof dat ik hier zelfs een kleuter van 3 niet blij mee kan maken
De iPod DJ is een goed idee en een beetje een niche product. Echter door het ontbreken van een pitch zul je hier als DJ niet zoveel aan hebben. De prijs ligt inderdaad ronder de 330 euro geloof ik.
Aangezien er geen nieuwe vragen zijn, bestaat al een topic over....
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.