Flogler Socialworld www.flogler.com (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dutchaddiction    posted on 15-06-2011 22:21
Hulp echt nodig deze ene keer! Graag even lezen

Via www.flogler.com is het mogelijk al jouw socialmedia zoals Twitter, Facebook, Ping, Hyves, Soundcloud en nog veel meer op te zetten en eenvoudig te delen via 1 link met jouw vrienden en/of fans. Net zoals een telefoonboek of goudengids, is er nu Flogler voor al jouw socialmedia. Maak ook een account aan net zoals alle andere gebruikers! www.flogler.com
?
Je kunt heel eenvoudig op http://www.flogler.com een account aanmaken. Jou invoer wordt automatisch verandert in icoontjes. Je krijgt ook een link zodat je deze kan delen met jou vrienden. Jou vrienden komen via 1 link op al jou socialmedia websites uit.

http://www.flogler.com/zoek.php

http://www.flogler.com/averez

- Met 1 link deel je al je social media websites (via twitter handig bijvoorbeeld, of je zet jou account link onder elke post op dit forum)
- Wil jij jou soundcloud delen en je deelt jou Flogler link, dan heb je kans dat anderen ook jou andere socialmedia websites bezoeken.
- Alle socialmedia websites delen met 1 korte link
- Kan handig zijn voor personen met meerdere verschillende socialmedia accounts bijvoorbeeld je label, artiest, bedrijf, concept
- Op de pagina statistieken zie je de site afkomt. Je kunt zien van welke sites?mensen?af kwamen die jou profiel bezochten, aantal kliks bijhouden per profiel en per socialmedia(bv. google of twitter.)
- Een trefpunt voor al jou socialmedia websites.
- Profiteer van andermans promotie
- Mensen toevoegen aan je favorietenlijst, zodat je ze niet meer hoeft te zoeken.
- Bekende artiesten krijgen een verified account.
Vato Gonzalez is bijvoorbeeld officieel lid.
- De site is telefoon vriendelijk, eenvoudig en gratis registreren.

Gebruikersnaam
website
Twitter
Facebook
Soundcloud
Hyves
Youtube
Myspace
Partyflock
Lockerz
Yfrog
Twitpic
Skype nummer
DJGuide
Flickr
Linked in
Netlog
I Like
Viddler
Digg
Ping
Tumblr
Blogspot
Msn
Promomail adres

Registreer hier gratis: www.flogler.com

User edit by dutchaddiction on 30-08-2011 @ 17:22:11 (25%)

What do you think about Flogler Socialworld www.flogler.com ??

Vote :   

dutchaddiction    posted on 19-06-2011 22:17
At Ceesietopc

Je hebt volkomen gelijk. We hebben de website weer wat verbeterd. De email adressen, ping, msn en skype?zijn niet meer zichtbaar in de ledenlijst, maar alleen nog per profiel. We gaan ervoor zorgen dat per profiel er ook een beveiliging op komt.

De website kan nooit in een keer helemaal perfect zijn. We streven ernaar om dit elke dag te verbeteren.

We hebben de functie geavanceerd zoeken erbij gemaakt. Je kunt nu zoeken op leden door middel van een filter. Jij bepaalt wat er uit de zoekfunctie moet komen (welke socialmedia icons je wilt zien)

We zitten in een week al op 116 leden Happy, laughing Het heeft allemaal nog even tijd nodig maar ik ben al erg tevreden met dit aantal in een paar dagen en dat onder andere dankzij jullie hulp!

Ik hoop dat jullie jou profiel link ook blijven gebruiken. Het bied vele voordelen en in de toekomst nog meer voordelen.

At Adenfarleitgh
Ik heb de post aangepast. Ik had daar niet aan gedacht toen ik dat postte. Stom van me
User edit by dutchaddiction on 19-06-2011 @ 22:24:06 (42%)
dutchaddiction    posted on 21-07-2011 11:25
Het is nu ook mogelijk mensen in de favorietenlijst te zetten (folowen)

Zo kun je vanaf je telefoon of pc eenvoudig jouw eigen vrienden volgen op alle socialmedia. Erg handig dus!
Tevens is er een onthoud functie toegevoegd bij het inloggen.
dutchaddiction    posted on 30-08-2011 17:27
Beste leden.

Ik wil jullie graag op de hoogte houden van flogler. Hieronder?staan de nieuwe verbeteringen weergegeven?van de afgelopen periode.

- De website heeft een pakkender en duidelijker?design
- De populairste member wordt weergegeven op de homepagina
- Je kan via de homepagina gelijk inloggen.

Suggesties kunnen gestuurd worden naar suggestions@flogler.com

This is an old Topic

No new postings for 4.948 days.
 Post CommentThat would be 164.9 months
or a whopping 13.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

108 Users online: 55 Guests (53 Unknown)
Pages generated today : 15.576
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.125.094