technics SH-MZ1200 mixer (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Giallorosso    posted on 07-01-2006 01:03
Al sinds het begin dat deze mixer werd gelanceerd hoor ik weinig over deze mixer. Ligt het enkel aan de publiciteit van technics of is er meer aan de hand... 
Nou kom ik de laatste tijd deze mixer steeds vaker afgeprijsd tegen. De mixer heeft een adviesprijs van ruim 800 euro als ik het goed heb, en op ebay kan je hem soms voor geen 400 euro binnenhalen.

Aangzien ik een nieuwe 4-kanaals mixer zoek is mijn oog gevallen op deze mixer. Mede door voor gunstige prijsdalingen. Maar betekent die daling ook iets over de mixer zelf? Dat het niet is aangeslagen lijkt me duidelijk ( ...al is het maar dat ik weinig reviews kan vinden). Mijn vraag aan jullie is of de mixer een goede aankoop zou zijn. Heeft iemand al ervaring met deze mixer etc.

What do you think about technics SH-MZ1200 mixer ??

Vote :   

Giallorosso    posted on 21-07-2006 19:42
Poster: vasch
Ik heb hem nu een paar dagen thuis te leen en hij voelt echt degelijk aan. Lekkere mixer. Het surround idee heb ik niet uitgezocht. Verder gewoon een mixer zonder poespas. Wel 2 digitale inputs en een digitale output.

Hoe is de EQ ervan? killt het volledig bijv.
User edit by Giallorosso on 21-07-2006 @ 19:43:35 (100%)
vasch    posted on 21-07-2006 22:35
De EQ is gewoon goed, maar hij killt niet volledig. Ben zelf een Nuo5 gewend die wel volledig killt, maar ik kan niet zeggen dat ik het echt noodzaak vind. Qua geluid id de EQ heel netjes.

This is an old Topic

No new postings for 6.777 days.
 Post CommentThat would be 225.9 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

67 Users online: 8 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 3.523
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.575.676