iemand een idee hoe ik mijn mengpaneel aan kan sluiten op mijn computer om vervolgens mijn mixen op te nemen
What do you think about computer aansluiten ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
zoals ik het zou doen (en niet anders kan op het moment): Gewoon een mini Jack in de Line Out van je computer doen en de andere uiteinde in je mengpaneel bij Rec of Master2 elke uitgang van je mixer. Download ff snel Audacity (gratis en legaal) en ja kan aan de slag
? als ik progamma heb geinstaleeld en wil opnemen gaat hij het via de micrefoon opnemen
heb je Audacity? als je die hebt zie je in het midden en dan een beeeetje omhoog staat in jouw geval: Microfoon die moet je aan klikken en op Lijningang zetten.
eh je hebt zo'n USB stock op de markt waarop dus een soundkaart zit...die heeft een line in-out en headphone ...en kost niet zo veel! ..kijk maar even...ik weet de naam niet...zal even kijken!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.907 days. Post CommentThat would be 230.2 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...