Poster: Dolivieira
Daarom werk ik nog timecoded. Vind het ook jammer dat het nog steeds niet goed werkt.?
Poster: Gery
voorzie een LAN hub, of gebruik maar 3 CDJ's dan kan je nummers vanuit rekordbox rechstreeks naar een CDJ slepen. werkt nog handig.
Poster: Gery
voorzie een LAN hub, of gebruik maar 3 CDJ's dan kan je nummers vanuit rekordbox rechstreeks naar een CDJ slepen. werkt nog handig.
Poster: Beatunite
Ik ook! ik durf te wedden dat het allemaal goed mogelijk is als zowel Pioneer als NI hun koppen bij elkaar zouden steken en er wat energie in zouden stoppen.
Maargoed, na de release eind 2009 verwacht ik niet zoveel meer
Heb je gelijk in. Maar ik denk dat het wel eerdaags gaat gebeuren. Ze hebben de laatste tijd al nauw samen gewerkt IVM het ontwikkeling van de de DDJ-T1 en de DJM-T1.
Poster: Dolivieiraidd, dat dus, sorry voor mijn slechte woordkeuze, ik bedoelde uiteraard een switch (bestaan er nog uberhaupt ethernet hubs? :s )
Gery geen HUB maar een switchbox. Als je geen switchbox hebt.
Poster: Dolivieiraidd, dat dus, sorry voor mijn slechte woordkeuze, ik bedoelde uiteraard een switch (bestaan er nog uberhaupt ethernet hubs? :s )
Gery geen HUB maar een switchbox. Als je geen switchbox hebt.
Heb je gelijk in. Maar ik denk dat het wel eerdaags gaat gebeuren. Ze hebben de laatste tijd al nauw samen gewerkt IVM het ontwikkeling van de de DDJ-T1 en de DJM-T1.
Wat ik graag bij Rekordbox wil zien is dat je tracks ook kan opslaan in banks zoals bij Traktor of Serato. ?