Poster: MarcoMartinez
Voor een beginnende dj een heerlijke set.
Al moet ik wel zeggen dat ik nu wel wat extra's begin te missen op mijn 850's die de cdj 900/2000 wel hebben.
Zoals de link en quantize funtie.
Poster: DJADMIN
Kan ik eerlijk gezegd goed missen. Zeker als je kijkt naar de prijsverouding. Zelfde als de DJM700 en 800. Uiteindelijk betaal je paar honderd meer voor de color effects en de digitale in/uit..
Quantize functie voor loopjes en accapella's begin ik nu toch echt een beetje te missen op mijn 850.
Gewoon voor het standaard mixwerk is er niks mis mee,maar wil nu eigenlijk wel weer een stapje verder kunnen.
Qua mixer weet ik het niet want ik heb een djm600S waarbij ik eigenlijk alleen maar de echo zo nu en dan gebruik.
Poster: Lucalicious
sorry maar daar zou je quantize niet voor nodig moeten hebben, het is wel handig, maar je moet het ook zonder kunnen vind ik
Quantize functie voor loopjes en accapella's begin ik nu toch echt een beetje te missen op mijn 850.
Gewoon voor het standaard mixwerk is er niks mis mee,maar wil nu eigenlijk wel weer een stapje verder kunnen.
Qua mixer weet ik het niet want ik heb een djm600S waarbij ik eigenlijk alleen maar de echo zo nu en dan gebruik.
Poster: SForce
Maar als je de 'Quantize' en extra loop functies, wilt gebruiken, kun je toch ook met rekordbox werken?
Je mag het voor komen doen op een 850 zonder bij te pitchen of te sturen.
Ik kan het op een 1000,900 en 2000 zonder.
Een 850 werkt gewoon wat langzamer waardoor je telkens moet bij pitchen en sturen.
Dat kan ik wel, maar vind ik thuis niet fijn werken als je op locatie op een 1000 of 2000 draait
Poster: Sebasz
Beetje onzin natuurlijk. Als je het op een 1000, 900 en 2000 kan kun je het ook op een 850
Poster: __MauMau__
Als je een beginner bent en je koopt gelijk goede gear hoef je ook niet meteen je gear te updaten op het moment dat je die extra functies nodig hebt...
Poster: Esmee
Maar als je het na een half jaar toch niet zo leuk vind heb je een hoop geld uitgegevn Neemt niet weg dat wanneer je het geld hebt dit een onwijs mooie set is!
Poster: Estacy
als je nou ipv die DJM 700 een Denon DN-X1600 koopt, kun je helemaal lang vooruit. Als je dan ooit besluit om met traktor te draaien heb je meteen een mengpaneel dat Traktor Certified is.
Poster: SForce
Maar goed, als dan echt voor kwaliteit wilt gaan, kun je toch beter voor Pioneer gaan kiezen, aangezien dat zeker heel wat jaren mee gaat.
Poster: DJADMIN
Pioneeraftrekmodeuit////
Denon is kwalitatief niet veel ondergeschikt aan pioneer geloof me....
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.