Ik ben overlaatst een ecler pam 2100 versterker tegengekomen met een probleem, ik weet niet of het op te lossen, en zelf ken ik ook niets van elektriciteit of dergelijke, misschien dat hier iemand raad weet vandaar mijn vraag:
Elke keer als men de versterker aanzet spring channel 1 direct op protect, channel 2 doet het prima. Aan wat zou dit kunnen liggen??
Liefst word deze niet naar een winkel gedaan, omdat men dan waarschijnlijk meer geld kwijt is dan de versterker waard is.
What do you think about Raad Gevraagd Defect: Ecler PAM 2100 Amp ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dat klinkt in mijn oren ook als kortsluiting. Je hebt maar ??n kanaal na te kijken dus draai hem even open en bekijk het eens. Kuis hem terwijl ook eens uit (stof etc.)
hangt der vanaf waar de kortsluiting is.. in het beste geval is een gesoldeert kabeltje los gekomen en in een slechtste.. dan is het wat erger^^ gewoon opendoen en kijken en als je er niets van kent het ook alleen bij kijken houden. moest je iets zien dan zoek je iemand die er iets van kent
Het is maar, ik kan deze versterker kopen voor 125? aan een vriendenprijsje, en als je weet dat de nieuwprijs 1000? hoger is Maarja, als ik het niet kan maken is het natuurlijk weggesmeten geld!
This is an old Topic
No new postings for 4.970 days. Post CommentThat would be 165.7 months or a whopping 13.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.