(studio)monitor van pioneer/krk
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

toem    posted on 05-06-2011 21:56
Beste,?

Als bedroomdj had ik graag?jullie indruk geweten over de de speakers van pioneer d-sj05

Zelf ben ik in het bezit van de krk RP6 G2 en twijfel om deze tegen een kleine meerprijs
om te ruilen voor die van pioneer. Helaas kan ik er niet naar gaan luisteren.?
De grote voordelen die ik er van inzie zijn: (mogelijk) goede geluidskwaliteit/kleur en hun afmeting.

Alvast bedankt

Toem

What do you think about (studio)monitor van pioneer/krk ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 05-06-2011 22:15
Okay, mijn mening over KRK weet denk ik iedereen wel. Maar moet zeggen dat ik de pio's nog slechter vindt klinken. Veel minder laag. Logisch, want het (sub)laag van een monitor komt uit een klankkast.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Henri_D    posted on 05-06-2011 22:18
zijn dat niet echt monitors voor bij je dj set (niet voor producen dus)? of heb ik dat nu mis voor ?
TH3llC    posted on 05-06-2011 22:20
je moet gewoon eens naar een shop gaan en luisteren.. het is niet omdat en pioneer opstaat dat ze goed klinken..
waarom wil je nu ook monitors kopen die je nog nooit hebt gehoord?
toem    posted on 05-06-2011 23:14
Misschien dat ik mij toch eens de moeite moet doen om eens te gaan luisteren naar verschillende merken. Anderzijds ben ik gewoon op zoek naar degelijke monitoren voor bij mijn dj-set.?

merci voor de tips
Grtz
TH3llC    posted on 05-06-2011 23:17
denk dat dat het beste isCool
de ene vind krk monitoren heilig en de andere vind het tegenovergestelde.. zelfde met hp's zoiets kies je zelf door te luisteren
Tekhead    posted on 06-06-2011 04:27
KRK vind ik compleet overrated en uiteraard overpriced, en ja die Pioneers,.. als je prijzen al weet voor je het gehoord hebt,pio-prijzen dan verwacht je toch iets in de plaats, en hier ben ik het ook eens met Bam-Bam, niet goed. !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 4.876 days.
 Post CommentThat would be 162.5 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

69 Users online: 7 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 9.663
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.969.893