Citronic PD-1 S MK II
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

eAs    posted on 05-01-2006 23:24
He mensnen .. zoals ik al eens heb vermeld moet ik nog een eigen set kopen.
Nu wilde ik gaan sparen voor een paar nieuwe Technics, kruist dit setje in een keer mijn pad : Citronic DJ UK Pro of DJ Pro UK ...

Ik had nog eens gevraagd naar de spelers die erbij zaten (zat geloof ik ook nog een mixer bij en een koptelefoon) of ze direct drive waren, en dat waren ze.

Dus dacht ik, ik neem dit en spaar ik door voor een paar cdj's in de zomer .
In de resencies stond dat het best goede setjes waren voor de amateur .. ..

Wat denken jullie ??
Een gloed nieuw setje die als nieuw waarde heeft €500 nog wat en nu dat gloed nieuwe setje voor €320,-.krijg er ook nog een beetje korting over omdat ik hem via de winkel waar een vriend van me werkt koop
(spaarplan erbij)

Kopen of niet ?? Lijkt mij een goeie deal. die technics kan ik altijd nog kopen.

Help me out here Hoe eerder zelf een paar spelers hoe beter ..
Mod edit by Lead on 06-01-2006 00:48 (7%)

What do you think about Citronic PD-1 S MK II ??

Vote :   

eAs    posted on 06-01-2006 17:09
People .. help me AUB met een beetje advies .. Confused
Nog ff een linkie naar aan site met info en revieuws link

Tnx
User edit by eAs on 06-01-2006 @ 17:13:24 (100%)
tairip    posted on 06-01-2006 17:18
Technics kan je altijd nog kopen! Maar ik zelf ben van mening dat een goed begin het halve werk is!

Als je serieus wil beginnen dan denk ik dat je aan de citronic na een tijdje niet meer genoeg hebt! In elke club/discotheek staan Technics, wil je in clubs gaan draaien zul je toch gewend moeten zijn aan de Technics.

Mijn tip, doe iets goed of doe het niet tenzij je budget het toelaat!
HannuZ    posted on 06-01-2006 18:01
technics kun je idd altijd nog kopen, en citronic spul is best redelijk. maar zou ff flink doorsparen voor de technics omdat je daar langer plezier van zult hebben als citronic. maar als je in nood zit is dit geen slecht setje.
eAs    posted on 06-01-2006 19:12
hmmm tja wat is in nood ??

Ik draai nu bij een goede vriend van me (Phenix) wel met Technics, ik wil graag een eigen set hebben maar heb niet echt veel geduld om tot einde van de zomer te wachten ..

Aangezien dit een aardig setje is om mee te beginnen zit ik er aan te denken dit te kopen, dan van de zomer ergens in juni of juli wil ik er een paar Pioneer of Denon cd spelers bij halen .. als ik voor nu maar lekker kan oefenen .. heb nu helaas geen Technics centjes ..
djdinaio    posted on 07-01-2006 18:26
NEEJ...

@ HannuZ: helemaal gelijk. Mijn pa heeft een Sl1200MK2 staan van Technics (20 jaar oud) en die doet het nog soepel. Ik ben dan benieuwd hoe die Citronic er over 20 jaar uitziet en werkt.

@ Tairap: jij hebt ook helemaal gelijk.

Ze zeggen niks voor niks dat je voor kwaliteit moet betalen .
NO OFFENSE: Citronic is een C-merk en Technics een A-merk.

Mijn advies: (yups, nog meer advies)
Spaar in een keer dorr totdat je goed spul kan kopen, maar dat hangt er allemaal weer vanaf hoelang je het leuk vind om te DJ'en. Zou je het na een jaar al gezien hebben, zou ik het bij het Citronic setje houden. Maar ga je langer door en je wilt er misschien een zakcent mee bijverdienen, zou je misschien toch beter over kunnen stappen op Technics...

(soory voor misschien sommige taal, dat is niet mijn bedoeling... het is positief bedoeld)

User edit by djdinaio on 07-01-2006 @ 18:27:00 (12%)
DJ_Sintec    posted on 15-03-2006 20:04
Kweet niet of je ondertussen al gekozen hebt maar ik ben ook bezig met die citronic's en oh wat draaien ze goed, later stap ik ook over naar technics omdat ze gewoon beter zijn maar om mee te beginnen sta je al goed (en zeker voor de prijs die je betaald), en als ik me niet vergis zit er ook een goeie naald bij ( stanton 505 II ) En die gaat zeker lang mee Happy, laughing.
Bastian    posted on 15-03-2006 20:57
Spaar anders nog ff door voor een OEM draaitafelWinking my eye

Technics kwaliteit voor een zacht prijsje!

User edit by Bastian on 15-03-2006 @ 20:57:53 (12%)
Jorrit    posted on 15-03-2006 21:27

Ze zeggen niks voor niks dat je voor kwaliteit moet betalen .
NO OFFENSE: Citronic is een C-merk en Technics een A-merk.

Je zou het niet geloven, maar zelfs C-Merken maken A-kwaliteit producten, soms. Kijk naar de super Oem's!
DJ-Emotion    posted on 15-03-2006 22:28
OEMS zijn net zo goed als de SL's
Die discussie zijn we al lang voorbij.

Dus Budget zal de doorslaggevende factor zijn.

Tip:
2 x 2de hands SL heb je voor de nieuweprijs van 2 x OEM.
Zon 600 eurie dus.

Its your call!

This is an old Topic

No new postings for 6.848 days.
 Post CommentThat would be 228.3 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

80 Users online: 14 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 25.128
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.407.003