Een reserve mixer hebben liggen is iets wat ik compleet doelloos vind voor thuisgebruik.. zovaak gaat een goed product niet kapot en daarbij is een of twee dagen niet mixen ook geen ramp.. het is geen eerste levensbehoefte
De rede dat ik altijd voor een minimaal 3 kanaals zou gaan is de simpele rede dat je al snel er iets op aan wil gaan sluiten.. bijv. sampler/effect/laptop/cd spelertje.
Als je eenmaal lekker draait met 2 apparaten wil je toch eens kunnen kijken of je het met 3 ook kan en wat je allemaal meer daar mee kan doen.
De NUO 2 is opzich geen slechte mixer maar ik zou niet zo snel voor een kleinere versie van een mixer gaan als je weet dat je eigelijk de grotere zou willen hebben (en het budget daar voor hebt)
Dan koop je nu een NUO2 die je over een jaar met verlies moet verkopen om toch die grotere mixer te kunnen halen.
Je moet gewoon goed kijken wat je wil nu en in de toekomst.. effecten/geen effecten, hoeveel kanalen, Midi ezv. en daar je keuze op aanpassen.
In jou geval zou ik denk ik de NUO 3 nemen.. kanaaltje meer en ruimere opzet dan de NUO 2 is het geld wel waard. Maar hij is weer beter betaalbaar dan de 4/5
Als je vraagt welke de beste is (rekening houdend dat je effecten wil gaan gebruiken) blijf ik bij de NUO 5.