Wegens aanschaf van?nieuwe pioneer CDJ1000 MK3 zijn mijn cdj800 overbodig, Deze set heb ik zo'n 2 jaar gelede gekocht en heeft altijd in mijn kamer gestaan stofvrij met een doek erover heen! Nooit in een ruimte gestaan waar gerookt of gedronken wordt,
Er mankeerd helemaal niets aan, en zijn als nieuw! Ze mogen gestest worden bij afhaling.
Zou er eventueel?voor meerprijs?ook nog een Pioneer DJM600 bij hebben.
Ze zijn direct af te halen en de 1e bieder voor de vraagprijs is koper.
What do you think about 2x pioneer CDJ800 MK2 als nieuw, + bonnen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Met alle respect, maar dit forum join je niet alleen maar om iets te verkopen. Daar heb je 2de hands site's voor. Ook het gebruik van de poll is inderdaad overbodig. Ook staat je topic in het verkeerde forum en heeft het dus ook de speciale lay-out voor verkoop niet. Als je langer aanwezig was geweest hier had je zeker gezien dat hiervoor een apart forum bestond.
Maar goed, pas het even aan en je zal heel misschien nog wel antwoord krijgen. Graag zien we op dit forum ook foto'tjes van de betreffende toestellen. Het is positief voor jouw want het verkoopt beter en het is leuker voor ons want we zien wat er verkocht wordt. Da's geen kwestie van vertrouwen, want we geloven allemaal dat het zo goed als nieuw is, 't is gewoon fijner.
ja maar rick... bij die pol ontbreekt er nog een antwoord: IK WIL ZE ALLEMAAL!!! :P
This is an old Topic
No new postings for 4.854 days. Post CommentThat would be 161.8 months or a whopping 13.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.