Poster: AdenFarleigh
Als je jezelf wilt voorbereiden op 'draaien in de kroeg/club' zou ik de Pioneers kiezen; dan heb je al gelijk de feeling en layout onder de knie!
Poster: main
Grappig dat niemand numark's aanraad, alsof het hele merk niet bestaat
Grappig dat niemand numark's aanraad, alsof het hele merk niet bestaat
tja, blijkbaar wil men eerst een goodlooking cdjtje ipv een goed werkende..
Poster: mrmagix
Zoveel verschil qua functies zit er ook weer niet in + ik zou de gebruikte 'ipv' weglaten ... Die TMC's zijn echt wel de moeite waard en werken zeker heel goed. Ze hebben evengoed een stutter, hot cue's, effectenbak, loopbankje, ... Wat de Numarks meer hebben (haal ik dan uit jouw promo tekstje) is de reverse functie en de 4 type scratch's.. Je kan met de TMC ook scratchen maar da's beperkt...
Ze zijn heel goed te vergelijken met elkaar, dat maakt de keuze misschien wat moeilijker voor?hidde01.?Alles heeft z'n voor en nadelen, maar hier kan je echt niet zeggen dat je liever een slechtwerkende mooie cdj koopt dan een goedwerkende lelijke... Da's volledig subjectief dunkt mij.?
nou, de axis heeft wel degelijk veel meer te bieden.. maar dat kun je pas echt begrijpen als je er een keer mee gespeeld hebt! verder kan ik hidde alleen maar adviseren, en niet dwingen
Poster: hidde01
MRmagix heel echt bedankt voor je informatie. Ik heb die mand van de denon al gebeld maar hij nam niet op dus ik probeer morgen wel!! Maar ik denk toch dat ik voor die TMC of MCD ga alleen zou ik die tweehands ook kopen of gewoon nieuw want ik zie er wel een paar 2x MCD table tops voor 250 euro staan? En met die kan je toch goed oefenen met beatmatchen?
Poster: ThirTeen
Die layout heb je binnen de 2 min ook wel onder de knie.
Ik zou voor de jb's gaan. Omdat ik persoonlijk de 200, 350, (400) het speelgoed van pioneer vind. Er zijn voor die prijs betere tablo top's te verkrijgen met meer functies op waar je als beginnende dj eens je beetje kan beatmatchen veel plezier aan kan beleven.
De jb's zijn een goede keuze.
Poster: SForce
En wat dachten jullie van de Stanton c.324 ?
Oke, gaat dan wel iets over de 500 heen maar goed.
Poster: hidde01
Ik heb nog ??n klein vraagje.
Zijn denon 700 goed om mee te beginnen??
Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.