Pioneer DDJ T-1 VS Traktor Control S4
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Yvaroz    posted on 26-05-2011 00:21
Yoo Dj's,

de kans dat dit topic al eerder is geopend is er, maar ik kon hem niet vinden dus maak ik hem zelf maar aan.

ik zit nu dus te twijfelen tussen de Pioneer DDJ T1 en de Traktor Control S4 maar ik weet nou niet welke ik zou moeten nemen, qua prijs zal ik eerder naar de traktor control S4 gaan, maar als de DDJ T1 beter is dan betaal ik gewoon wat meer dat is niet het probleem

wel de functies en hoe makkelijk het nou allemaal draait

alvast bedankt, Yvaroz
Nothing is Impossible

What do you think about Pioneer DDJ T-1 VS Traktor Control S4 ??

Vote :   

tairip    posted on 26-05-2011 08:21
De S4 is qua gebruiksgemak veel onvriendelijker dan de T1. Ik zal zeggen, probeer ze allbei eens uit in een winkel in de buurt.
Estacy    posted on 26-05-2011 08:24
Numark NS6 ziet er veelbelovend uit, heeft dezelfde bouwkwaliteit als de NS7 (erg goed dus) en kan, in tegenstelling tot de DDJs, WEL als standalone mixer gebruikt worden.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bonchanoize    posted on 26-05-2011 08:31
Ik heb geen van de twee, maar ik denk dat je op de s4 meer je creativiteit kwijt kan, maar dat de DDJT-1 praktischer en gebruiksvriendelijker is. Persoonlijk zou ik kiezen voor de s4, veel goeie dingen over gelezen, en ik ben niet echt een pioneer-fanboy.
Let the magic begin
Rusafli    posted on 26-05-2011 09:12
Ik heb de T1 niet mogen proberen, maar heb zelf een S4 staan. Top ding, kun je je flink mee uitleven. De gebruikersvriendelijkheid vind ik goed. En de S4 software bied veel opties.
Ik heb wel het idee dat de T1 wat steviger is gebouwd, maar dat is puur gokken.
Ik denk dat ze wel vergelijkbaar zijn. Maar het is en blijven gewoon twee midi controllers met een geluidskaart.?
En daar heb je er genoeg van in omloop.?
Je woont in Baltimore, das net te ver om even bij me langs te komen anders had je de s4 wel even kunnen proberen. Happy, laughing
Zoek een goede shop en ga testen. Alles blijft persoonlijk. De ene zegt A de ander zegt B.
Maar jij bent degene die het geld uitgeeft. Dus testen die hap.
Bonchanoize    posted on 26-05-2011 11:31
Ik denk niet dat hij echt in Baltimore woont, dat is denk ik nog een overblijfsel van die hack
Let the magic begin
JuniorDDP    posted on 26-05-2011 14:27
Ik heb niet de T1, maar de S1 met serato en ik kan je zeggen dat die 2 toestellen zeer gebruiksvriendelijk zijn en de T1 alles nodig heeft om creatief te zijn met je muziek!
kobuz    posted on 26-05-2011 14:32
Het is natuurlijk ook persoonlijk en ik zou dan ook zeker adviseren om ze beiden even te testen voor de feeling en om te zien wat de mogelijkheden zijn.

Mijn mening over deze twee controllers:
Wil je een controller die precies lijkt op een traditionele set: koop de ddj-t1
Wil je een controller waarmee je traditioneel kan draaien, maar die je ook meer mogelijkheden biedt van digitaal draaien: koop de Traktor S4 en steek een paar honderd euro terug in je zak..
Rusafli    posted on 26-05-2011 18:03
Poster: Bonchanoize
Ik denk niet dat hij echt in Baltimore woont, dat is denk ik nog een overblijfsel van die hack

Vandaar ook mijn smiley. Ik heb ook tijdelijk in Baltimore gewoond (lol) en volgens mij woont de helft van djr er nog steeds haha
Bonchanoize    posted on 26-05-2011 18:55
Mooie haven, die van Baltimore
Let the magic begin
bambamstudio    posted on 26-05-2011 19:21
S4. al is het alleen al omdat je met hem ook de smaple decks kan aansturen. Ook is de traktor versie die je erbij krijgt nieuwer.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Yvaroz    posted on 28-05-2011 20:09
haha bambamstudio heeft me al overtuigd,

huh? jaa ik liep hem op het lijf toen ik bij de opendag was van 'een webshop' en hij heeft mij alles uitgelegdHappy, laughing

dus hij kan dicht
Nothing is Impossible
bambamstudio    posted on 29-05-2011 09:05
Goed en eerlijk advies toch? Winking my eye
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Yvaroz    posted on 29-05-2011 15:41
zeker, haha en ik hoef je niet meer aan te spreken dat t kut werkt want dit zijn een van de 5 minuten dat ik niet aan het draaien ben:D
Nothing is Impossible
Xtremer    posted on 30-05-2011 11:00
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

78 Users online: 12 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 13.526
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.973.756