Ik ben op zoek naar een (of 2) platenspelers als aanvulling bij mijn set (DJM 800 & 2x CDJ 1000 MK3).
Aangezien ik technics te duur vind als aanvulling ben ik op zoek naar een goedkoper alternatief dat zijn geld waard is, iemand een idee voor welk merk/type ik zou moeten gaan?
Alvast bedankt!
What do you think about Platenspeler als aanvulling ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
als Technics te duur zijn, kijk dan naar SuperOEMS. de Akiyama Acura, Sync, X-trem, American Audio HDT 4.5 etc etc. allemaal dezelfde en erg goede draaitafels. anders kun je ook nog een setje Vestax tafels ophalen (niet de PDX 2000, maar de 2300) of Numarks TT500/TTX-USB (niet de TTX-1, die gaat snel kapot) met minder geen genoegen nemen
Ik heb 2 zeer goede synq super oem platenspelers te koop, met ortofon concorde naalden en elementen.
ik had er graag rond de 425 euro voor gehad..
Practise makes perfect!
This is an old Topic
No new postings for 5.110 days. Post CommentThat would be 170.3 months or a whopping 14 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.