Dubstep MixTape!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrMichiel    posted on 08-05-2011 13:46
Dubstep MixTape ! ( en zaag weeer niet ?h ) ->?http://soundcloud.com/djmrmichiel/dubstep-mixtape-by-djmrmichiel

What do you think about Dubstep MixTape! ??

Vote :   

tek-zotic    posted on 08-05-2011 13:53
Poster: MrMichiel
zaag weeer niet

met zo een comment lok je enkel slechte reacties uit
over je mix: slecht
1. beatmatch niet in orde
2. timing niet in orde
3. klinkt soms echt voor geen meter

oefen genoeg, wees kritisch voor jezelf want ik hoop dat je door hebt dat dit echt niet goed gemixed is, en er is maar 1 manier om er ?goed in te worden, oefenen oefenen en nog eens oefenen (tenzij je een geest in een olielamp hebt, dan kan je het ook wensen )
Jayro    posted on 08-05-2011 14:12
Ik heb nu al zin om hem te luisteren Happy, laughing

Edit:
het is weer niet goed gemixt.
Tips voor jou:
Probeer het 2e nummer dat je erin gooit op de climax van het eerste nummer te gooien, meestal klinkt dat goed. Probeer ook beter te benden. Ik weet niet of je nog steeds met muisklikken en vdj werkt, want in dat geval kan je beter stoppen.
Ga ook gewoon een keer met 2x hetzelfde nummer oefenen, zodat het goed te horen is of ie er goed inkomt. Luister dan of het 2e nummer sneller of langzamer gaat en pas dat dan aan door te benden.
hoop dat je er wat aan hebt Cool
User edit by Jayro on 08-05-2011 @ 14:17:41 (100%)
Ynnck    posted on 08-05-2011 15:19
nja, kerel dit is niet echt te best !
draai zelf ook dnb en dubstep.
als ik u ??n grote tip mag geven, begin met tellen ! als g na u dubstep liedjes luistert gaat g merken dat er telkens stukken van 8 tellen terug komen en om de 32 tellen veranderd er iets in het liedje. Als g hierop gaat letten, gaat g ook weten wanneer dat g een nieuw liedje erin moet laten komen.
let ook op als g effects gaat gebruiken, want zo die loopkes die g gebruikte, klonk echt ni !

en gebruik gvd geen youtube rip-offs en koop u liedjes !!!
want in het begin van Got 2 Know hoort g nog een of andere dj/mc iets zeggen wat totaal nix met het liedje te maken heeft.
soundcollector    posted on 08-05-2011 16:08
1 member likes this  Download eens wa setjes van Bunzero en Emalkay, zult ge veel van leren denk ik...

Als ge persee een vocal wilt overgooien, pak dan een hele oldschool tekst (nie ganse tijd over heel het liedje). Of gewoon een vette quote van een epic film fzo. Ben helemaal nie voor veel tekst bij dubstep (ma das mijn mening).

Vette liedjes, ma probeer eens een setje te maken met wa minder bangers. Denk dat dit gemakkelijker is om te leren draaien met dubstep. Misschien wa meer oldschool rustige dub, da gaat makkelijker om te leren.

horsefeather    posted on 07-06-2011 18:08
zeker een setje downloaden van Bunzero hij kan zeer goed mixen, en probeer niet altijd bangers te mixen zoals soundcollector het zei hierboven.

ik mix nu zelf voor 3 weken en best is om een nummer op de tweede drop in the brengen klinkt altijd het beste.
ik ben zelf geen pro maar ik luister graag mixes en ik hoor alle djs dat doen.
youngbeatsz    posted on 07-06-2011 18:13
ja jonge, zaag nu niet, zoals eerst al gezegd, lokt slechte reacties uit
ze zullen nu ook hun reden hebben voor hun reacties,
mss dan toch maar werken aan je mix techniek ipv een felle bek op te zetten?
ik ben zelf ook geen pro, maar ik wil het wel leren, en ik oefen, zou je beter ook doen, dit is echt slecht, i'm sorry
maar euhm, als je iets goed wil afleveren, mix dan ook goede kwaliteit muziek zoals mensen hier al zegden (zeiden?) koop uw muziek, veel beter, als ik zulke kwaliteit hoor, heb ik niet veel zin meer om verder te horen
Henri_D    posted on 07-06-2011 18:17
haha sorry hoor maar met zo'n intro verdoe ik geen tijd zelf aan een poging tot luisteren. ik zou alvast in jou plaats heel dankbaar zijn dat er nog altijd mensen zijn die dit wel gaan doen en je proberen te helpen. Leer kritiek aanvaarden en te luisteren naar mensen die het beter weten dan jezelf.
youngbeatsz    posted on 07-06-2011 19:15
Poster: Henri_D
haha sorry hoor maar met zo'n intro verdoe ik geen tijd zelf aan een poging tot luisteren. ik zou alvast in jou plaats heel dankbaar zijn dat er nog altijd mensen zijn die dit wel gaan doen en je proberen te helpen. Leer kritiek aanvaarden en te luisteren naar mensen die het beter weten dan jezelf.

groot gelijk!
zie het zo: uit commentaar kan je leren
soundcollector    posted on 07-06-2011 22:41
Ik moet eerlijk zeggen, henri, je hebt volkomen gelijk. Maar appart hiervan, geef de jongen ook wat tips ivm met het draaien zelf, denk dat ie het daarvoor doet Winking my eye.

Het is best ok om gefrustreerd te geraken, ben ik zelf ook veel geweest toen ik heb leren beatmatchen. Maar vergeet nie dat je die frustratie niet op ons moet uitwerken natuurlijk, wij zijn er tenslotte om u te helpen e Winking my eye.

DUS: Back to sqaure one, als ge wilt, stuur me dan een pm dan stuur ik u een vijftiental liedjes door die nie zo moeilijk zijn om te mixen, evenzeer fijne dubstep liedjes. Daar gaat ge meer uit leren als telkens liedjes proberen te mixen met zware drops. Ik hoor u wel als ge trug goesting hebt om et te proberen Winking my eye
MrQreeny    posted on 07-06-2011 22:58
Waarom wordt er dan zoveel aandacht geschonken aan die jongen? Kijk dan naar serieuze mixen aub! Daar is namelijk vaak maar weinig reactie op!
'Music is the universal language of mankind...'
soundcollector    posted on 07-06-2011 23:38
Sorry dat ik hierop reageer e maat, ik luister gewoon super veel dub... Wil die kerel graag helpen. Beetje belachelijke reactie vidnk
mrmagix    posted on 07-06-2011 23:50
Laten we allemaal even beseffen dat 'die kerel' 12 jaar oud is... Give him a break.
De 2 eerste comments zijn streng maar rechtvaardig, vol opbouwende commentaar. Vanaf de 3de gaat het op allerlei vlakken fout. Zowel het respect voor elkaar laat de wensen over, als het respect voor de algemeen Nederlandse taal...

Zoals?MrQreeny al zei, als je je toch alleen maar ergert aan zo'n soort topics, reageer dan gewoon niet. Dit komt de algemene sfeer ten goede.?

Nu @?MrMichiel
Als je niet wilt dat mensen op je mixtape 'zagen', post dan ook ??n waarop niet gezaagd kan worden. Een forum is een groot discussieplatform, dus als je hier een mix plaatst, is het normaal dat mensen hun mening hierover gaan meegeven. En dan moet je je gewoon bewust zijn, dat jouw mening over je mix niet altijd even positief is als die van een ander.

En nog een 2de tip. Post je mix in het vervolg in het correcte forum.?Straks gaan ze hier ook al op zagen...?Cool
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 07-06-2011 @ 23:54:58 (1%)

This is an old Topic

No new postings for 5.037 days.
 Post CommentThat would be 167.9 months
or a whopping 13.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

104 Users online: 13 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 22.292
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.317.988