Poster: tek-zotic
ecler evo 5 is ook een optie, ook een serieuze bom
Poster: MaximDJ
De Xone 4D natuurlijk!
Poster: Bootstrap
Ik zou ook voor deze mixer gaan als je de mixer als stand-alone midi controller wil gaan gebruiken. Je kunt de 4D ook gewoon als normale mixer gebruiken met je CDJ's en heeft een ingebouwde geluidskaart die met traktor scratch werkt. Je hoeft dan alleen nog maar time-code CD's te hebben om time-code traktor te draaien met je CDJ's als je dat zou willen Je zou bijvoorbeeld ook 2 kanalen voor je CDJ's kunnen gebruiken en de andere twee voor digitaal mixen met de 4D. Je kunt de kanalen onafhankelijk van elkaar schakelen tussen geluidskaart en externe bronnen namelijk.
Nieuw is de 4D nu ?1222, al een stuk minder dan de ?1700 die hij een jaar geleden was toen in hem kocht. Je hebt dan zelfs nog ruimte in je budget voor een mooie flightcase, ik ben erg tevreden met m'n Zomo
Poster: FloRise
voor mij is het inderdaad belangerijk dan ik 2 cdj's kan gebruiken, daarnaast ( zonder te hoeven te swichtchen) met tractor.
heeft verder nog iemand wat info(belangerijke) over het groote verschill tussen digitaal en cd's, voor mij is het in ieder geval niet de rede dat ik geen cd's meer wil kopen (heb zelf meer dan 500 ori CD'S. dus het gaat mij echt om het uitbreiden van de mogelijkheden van mixen!!!
thanks voor alle reacties in ieder geval!!!
Poster: FloRise
@tek,
dit kan ik nu ook allemaal al.
alleen ik neem aan dat digitaal dan wat VERFIJNDER hierop is?
en toegankerlijken kwa ''skills'' of kwa budget? wat dat is op zich niet het geen waar ik na streef zo goed koop mogelijker ofzo.
ik denk dat je wat makkelijker met meer tegelijk kunt werken? dan je meer tijd hebt om effecten en dikke loops erin te brengen, dus meer je skill te laten horen??
?@ bootstrap, die 4D is die mixen met controllers eraan vast toch?? maar je daarbij gewoon nog audio input per kanaal neem ik aan?