Poster: Dolivieira
Toch ben ik het niet met je eens. Want ook een Mac kan crashen. Mac is iets stabieler en heb betere Midi en grafische interne drivers aan boord. Zoals Core audio. Maar dat betekent niet dat ze zoveel beter zijn.?Ga je pas merken als je er?wat mee aan de hand is.??En de service van Mac is nog steeds ruk als je er mee aan de hand is. Dat is dan bij een windows laptop makkelijker op te lossen. Beide systemen hebben zijn + en -en.
Idd kan een Mac ook crashen, maar dan moet er toch al heel veel mislopen, of mis(ge)bruiken, of onder handen laten nemen door wacko's of kleuters, maar idd hij kan ook crashen. Ik vind een Mac niet iets, maar vele malen stabieler dan pc of Win. Laptop, maar hier op djr is daar al zoveel over geschreven, wil het daarbij houden. Ik heb ook al meermaals vernomen dat in NL vele apple dealers een ruk service geven, in Belgie is dat meestal goed geregeld, weet ook?niet waarom dit zo is.
Ik ga in juni waarschijnlijk een MBP of MB halen, ben er nog niet overuit. Maar ik moet zeggen dat die Core Audio iets lekker en makkelijker vind werken als Asio. En de uitstraling van een MAC is wel zeer professioneel. Waarschijnlijk wordt het een Mac Book Pro en dan denk ik de 13inch als ik iets meer te besteden heb koop ik de 15inch de 17inch is voor mij niet haalbaar.
De Core business van Apple was altijd, en is nog steeds de grafische en muziek business, daarom dat er steeds een verschil is en wss zal blijven. Ik ben ook aan't sparen voor een MBP, 13 of 15', de 17' kan ik geen bal mee doen omdat die voor mij te prijzig is, en specificaties heeft die voor hetgeen ik hem gebruik niet van toepassing zijn, wil die extra euro's dan ook niet daaraan besteden. Nog een groot voordeel van een Mac t.o. een PC/Laptop is de wederverkoopwaarde van een Mac. Een nadeel is niet de prijs maar de beperkte keuze in uitvoering.