Poster: stevew
Nieuwe wagen
Verkoop: Audi A4 (mijn huidige wagen)
Aankoop: Audi A5 (laatste nieuwe coupe van Audi)(pas besteld en ik kijk er al ENORM naar uit)
Poster: Nvie
Kijk, dat klinkt goed! Neem aan in Nederland? Nu hopen dat de zon komt
Poster: djmamo
jazeker mijn huis staat in hoek van holland, dus das nederland.
en zon is altijd goed.
ik heb dan ook een eigen kamer voor mijn dj gear enz. en zal hier binnen kort een topic over openen. en dan van kamer naar "thuis studio" de ombouw laten zien via foto's eventueel filmpjes.
want ga mijn dj kamer isoleren tegen geluid en natuurlijk mijn gear mooi weg werken en ook mijn computer inbouwen voor de opnames enz.
en ook ff laten zien hoe je alles aansluit enz, en hoe kabels lopen.
maar daar zal ik jullie van op de hoogte houden.
of jullie moeten massaal zeggen dat jullie dit niet nodig vinden.
Poster: sparckless
aankoop: my DJM-400
egt superwijs ding! en een aanrader
heb hem nu een paar uurtjes.. Geen minpunten gevonden
Poster: sparckless
aankoop: my DJM-400
egt superwijs ding! en een aanrader
heb hem nu een paar uurtjes.. Geen minpunten gevonden
Poster: Illusion
Ik wel een aantal minpuntjes De faders zijn te soepel! Voelt beetje goedkoop aan. Verder geen op of aanmerkingen.
quote: |
Poster: djmamo jazeker mijn huis staat in hoek van holland, dus das nederland. en zon is altijd goed. ik heb dan ook een eigen kamer voor mijn dj gear enz. en zal hier binnen kort een topic over openen. en dan van kamer naar "thuis studio" de ombouw laten zien via foto's eventueel filmpjes. want ga mijn dj kamer isoleren tegen geluid en natuurlijk mijn gear mooi weg werken en ook mijn computer inbouwen voor de opnames enz. en ook ff laten zien hoe je alles aansluit enz, en hoe kabels lopen. maar daar zal ik jullie van op de hoogte houden. of jullie moeten massaal zeggen dat jullie dit niet nodig vinden. |
@ a-flex : komt er ook een kleurtje op je dj meubel
Ik ben aan het kijken voor een time-coded systeem omdat anders mijn draaitafels zelden gebruikt worden.
Vandaag een nieuwe tassenset: UDG Trolley Set Deluxe!
Poster: DNR
deze week een playstation 3
en als het goed is krijg ik vndaag 8cd's binnen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.