zowiezo wil ik blijvn bij cd- spelers..
@ Arty: ik draai zekr 1x per week in een discotheek-caf?, maar ik snap niet echt je punt
alsje zegt dat je geen timecode zou kopen maar wel 2x?cdj 900/850? ik weet dat er meer opties zijn
en datje er een usb stick kan in steken, en hebje ook nog eens de link functie bij de cdj 900.
maar ik betwijfel?of ik de meer waarde vande cdj 900/850 ten opzichte van de cdj 800 mk2 wel zal gebruiken?
ik zit met de Xone 42 en mis soms wel een effectje.. daarom dacht ik ook om over te schakelen naar timecode?
maar kzal eerst eens kijkn naar de prijsen van de cdj 900 en cdj 850 en dan nog eens nadenken
edit: kheb eens vlug gekeken en de prijzen liggen snel tegen de 950-1000 euro voor 1...
als ik nu nog 750 euro zou krijgn voor me 2 cdj 800 mk2 en mijn 750 euro die ik gespaart heb erbij leg kom
ik nog een hele hoop te kort, mits ik niet echt overtuigd ben of het echt nodig is om over te schakelen...
daarom dat ik had gedacht om een eventuele 3e cdj 800 mk2 te kopen?of een cdj 1000 mk3 omdat je deze
wel vind in de prijs klasse... maar omdat ook graag zou overstappen op timecode weet ik niet goed wat eerste nemen,
zowiezo komen allebij de updates, maar ik weet niet goed welke ik eerst zou nemen.. en omdat het terug een tijdje gaat duren eer ik terug 750 euro gespaart heb, zou ik het jammer vinden als ik dan toch liever de andere update eerst had gekozen...