Poster: Lucalicious
tony star, hou is op man, daar wil je toch niet voor opwarmen? :P
nee natuurlijk heel vet dat je er voor wordt gevraagd.
maargoed, ik zou als het dirtyhouse is niet te rustige house gaan draaien, je kan dan denk ik beter wat onbekendere dirty house draaien op 127 bpm ofzo.
Poster: Esmee
Waarom ga je in een club draaien als je niet weet wat je moet draaien?(eigenlijk wilde ik hier een emoticon met rollende ogen....)
Maar om even wat aardiger te reageren;
GEEEN DIRTY HOUSE DE EERSTE 2 UUR!!
oooh, ik las even over het, dirty house feest, heen. Toch zou ik kiezen voor wat gewone house dan voor de dirty house, of wat dutch af gewisseld met gewone house.. Of gewoon alleen maar dirty house als je denkt dat t publiek daar zin in heeft.
Poster: JMwan
tony star?
Poster: Estacy
dutch of dirty, precies hetzelfde. alleen noemen we het dirty in NL, en dutch daarbuiten. als opwarmer moet je zowiezo NIET de knallers draaien, of maar een paar. je kunt er vrij zeker van zijn dat de hoofdact die wil draaien.
Poster: Estacy
dutch of dirty, precies hetzelfde. alleen noemen we het dirty in NL, en dutch daarbuiten.
Poster: Limb-Girdle
Wat is de leeftijd van je publiek en hoe lang duurt de hele avond?
Poster: rorex
Om even over het dirty house verhaal duidelijkheid te scheppen:?
Dirty House is een concept van Vato Gonzales en GEEN muziekstijl.
Veel mensen noemen Dutch (bleep) house echter Dirty house.
Poster: Bootstrap
Wist ik niet, maar ik snap er geen reet van. Hoezo een concept? Wat bedoel je daarmee? Wat houdt het concept dan in? Muziek met bliepjes etc? Dan is het toch wel gewoon een muziekstijl?
On topic: Ik zou gewoon lekker rustig beginnen met een paar catchy house tracks die sommige mensen in het publiek misschien kennen. De kunst is dan om er op een subtiele manier achter te komen wat aanslaat bij het publiek terwijl je tegelijkertijd je eigen stijl aanhoudt. Ook moet je in gedachten houden dat je als opener niet alle knallers wegdraait. Je moet er dus voor zorgen dat de DJ die na je draait nog genoeg ruimte heeft om harder te knallen dan jij hebt gedaan.
Als je merkt dat de zaal niet echt danst kun je als redmiddel een bekend knallertje draaienSowieso vind ik het zelf altijd erg belangrijk om veel af te wisselen binnen het genre dat je draait, dus niet 10 tracks met dezelfde soort geluiden achter elkaar.
Poster: tek-zotic
omdat ze in NL dom zijn, en niet snappen dat dirty house een concept is en geen muziekstijl
Poster: Ywe
Kijk naar horizontale lamellen, niemand noemt ze zo! Algemeen is dat luxaflex. En dat is dan weer een merk horizontale lamellen :p
Poster: tparadise
OMG, en jij bent dj??
Poster: Gidi
wat een slechte vergelijking zeg, wel hilarisch
In dit groote genre HOUSE, vind ik dat er geen plaats is voor een subgenre als Dirtyhouse. mijn mening.
Poster: Bootstrap
Het woord concept is gewoon heel erg vaag. Als je zegt 'Ik heb een concept bedacht, het heet Dirty House en het slaat op muziek met veel bliepjes, maar het is geen muziekstijl/subgenre!'.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.