Stanton T.60
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lukaz    posted on 02-01-2006 21:17
Ik ben aan nieuwe/betere draaitafels toe! Aangezien mijn budget dat niet echt boevn de 200 uitkomt (ik weet het het is niet veel), leek het me ideaal! Heeft één van jullie er misschien gebruikerservaring mee? of hebben er verhalen over gehoord.. dan hoor ik het héél graag!

What do you think about Stanton T.60 ??

Vote :   

rebounce    posted on 03-01-2006 08:31
das e prachtig stukje techniek voor 200 eur. De torque is in orde en ook de pitch is goe. nauwkeurig , nie te stroef en je krijgt er ook een dust cover bij en de 500 cel. dit is echt een koopje .
stanton rules
LovelvanOerle    posted on 03-01-2006 08:39
geen ervaring met stanton, maar ik kan je wel zeggen dat technics altijd goed zijn Happy, laughing

DJ-Poort    posted on 03-01-2006 08:41

ik heb voor die 230 euro de Reloop 4000 m3d besteld en dat was ook een goeie koop!

http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12680

laat even horen wat je nou gekocht hebHappy, laughing
the-melody    posted on 03-01-2006 09:15
stanton is wel goed maar ik heb liever technics en die reloop van DJ-Poort die had ik zelf ook verkocht voor 200euries en bijgelegd voor een cdj-800 wat kon ik nu met 3tt's doen?
_Ivan_    posted on 03-02-2006 18:23
Wat heb je nu voor draaitafels?

Ik heb wel ervaring met stanton. Ik zou echter voor een Reloop 2000/4000 gaan.  Stanton heeft minder afstelmogelijkheden. De rechte toonarm is bedoeld als je veel scratcht zover ik weet, al is dat geen reden om hem niet te kopen.

Ik ben heb momenteel een draaitafel uit de reloop duizend familie en het is zeker geen straf om daarop te draaien.
Nja het is uiteindelijk je eigen keuze

Feel&.Celebrate.Life!
robbert    posted on 03-02-2006 18:32
Poster: LovelvanOerle
geen ervaring met stanton, maar ik kan je wel zeggen dat technics altijd goed zijn Happy, laughing

Wat is dat nou voor reply?
Kijk aub eens naar zijn budget.. :X

De torque is in orde van deze draaitafel, alleen vind ik de rechte arm niks, maar dit is heel persoonlijk.
Ik zou eens in de winkel wat draaitafels gaan uitproberen, dan kun je makelijker een keuze maken.
greup    posted on 03-02-2006 20:11
persoonlijk zou ik voor de reloop RP 4000 gaan. is 30 euro meer, maar ik hoor daar vele positieve reactie over ( en buiten dat, ziet hij er ook nog eens mooier uit)

z'n rechte arm trekt mij helemaal neit. ik vind het niet fijn werken... je ziet het vaak bij de echte scratchers...en als je echt wilt scratchen moet je zeker deze stanton niet kopen, is de moter gewoon te zwak voor.

_Ivan_    posted on 05-02-2006 19:41
Weet je al wat je gaat doen of nog niet ? Heb je je keuze al gemaakt? Happy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
Camino    posted on 05-02-2006 20:18
Heb je ook al eens naar de JB systems T3 gekeken? hij is vrij uitgebreid... heb hem niet lang kunnen gebruiken... maar heb hem wel even uitgeprobeerd en ik was er ook over te spreken. mooi is hij wel niet, vind ik, en hij is ook vrij zwaar... maar deze is ook in je budget...

This is an old Topic

No new postings for 7.044 days.
 Post CommentThat would be 234.8 months
or a whopping 19.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

42 Users online: 4 Guests (38 Unknown)
Pages generated today : 2.439
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.978.660