[DJR] Gear Workshop DJ Meeting 2011 (5/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 31-03-2011 20:52
Op zondag 22 mei 2011 is het zover, dan wordt de DJResource Gear(test) Workshop Meeting 2011 gehouden.

Banner DJResource Meeting 2011

In de eerste plaats is dit natuurlijk de perfecte gelegenheid om de andere DJResource leden nou eindelijk eens in het echt te ontmoeten en normaal met elkaar te kunnen praten. Dat is toch altijd een andere beleving dan de postings die je doet op een forum...

De opzet zal breder zijn dan de inhoud van de vorige meeting. Natuurlijk komen er allerlei Pioneer speeltjes te staan en zullen andere merken gevraagd worden hun bijdrage te doen of langs te komen met hun spullen. Dit hadden we voor de DJ gear de vorige keer ook gedaan en hoe meer merken er willen meewerken hoe beter het is natuurlijk.

We willen de volgende partijen in ieder geval benaderen en vragen of ze langs kunnen komen : Denon, Numark, Next Beat, Native Instruments (Traktor), UDG, Earproof, DJ School. Als mensen nog ideeen hebben voor partijen om te benaderen kun je dit melden in dit topic.

Maar anders dan de vorige keer zullen er ook workshops gegeven worden door verschillende partijen. We zijn nog in onderhandeling met iedereen, maar zeker is alvast dat er op een projectie scherm een workshop Pioneer Rekordbox.

Mogelijke activiteiten die we in de presentatiezaal willen doen zijn een workshop van Traktor, Ableton/ produceren...

Natuurlijk is er een speciale plaats waar constant gedraaid kan worden. Draaien gebeurt bij beurten en afhankelijk van het aantal mensen dat zich hiervoor opgeeft. De draaitijd kun je vooraf kiezen en degene met het laagste inschrijfnummer mag als eerste zijn tijd kiezen.

Wellicht kunnen we nog een leuke bekende DJ strikken die een half uurtje komt draaien....

Voorlopig wordt de Geartest Meeting gehouden in Almere

Adres : Bolderweg 2, tegenover het KvK
Tijd : Aanvang 14:00, duurt tot 18/19:00 eventueel met uitloop indien gezellig

De locatie is GEEN club, maar meer een zalencentrum, we kunnen gebruik maken van 3 zaaltjes varierend in groote, afhankelijk van de aanmeldingen gaan we ons plan trekken...

Welkom zijn alle leden en/of introducees, inschrijving geschiedt via DJResource dus iemand die zich inschrijft zal een account op DJR nodig hebben.

Kaartjes zijn alleen verkrijgbaar in de voorverkoop en gaan 10 euro kosten. Je krijgt je hiervoor toegang en 2 drank bonnen zodat de eerste 2 drankjes op onze rekening zijn.

De inschrijving voor de DJResource Geartest Meeting is nu geopend.

Hoe werkt het ?
Bullet Arrow Je gaat naar de speciale inschrijvings website om je in te schrijven : Click Hier [Spoedig online] !
Bullet Arrow Maak 10 euro over naar 126 0 197 tnv DJResource te Reeuwijk. VERMELD JE USERNAME !
Bullet Arrow Zodra je overschrijving is ontvangen krijg je een e-ticket
Bullet Arrow Neem die mee, dit is je toegangs bewijs
Bullet Arrow Vul je echte naam in, deze komt op je badge te staan die je bij de ingang krijgt

De inschrijving sluit VRIJDAG 13 MEI middernacht. We moeten de betalingen dus hebben ontvangen voor die vrijdag en als er minder dan 50 aanmeldingen zullen we het helaas moeten annuleren. MAAR daar gaan we natuurlijk niet van uit, want iedereen komt natuurlijk Winking my eye

Er is een kantine aanwezig met een ruime keus aan hapjes en drankjes te koop.

DJResource Geartest Meeting 2010

Vermeld bij je overschrijving je Username EN je volledige echte naam (voor- en achternaam).
Deze namen komen ook op je badge te staan die je krijgt bij de deur, zorg dat deze kloppen.

Wat kost het ?
Zoals al eerder gemeld kost het je 10 euro.

Wat krijg ik ervoor ?
2 consumptie munten en toegang tot het event.

Wat is momenteel bevestigd ?
Bullet Arrow Meeting met andere members
Bullet Arrow Bitterballen
Bullet Arrow Draaien op nieuwe CDJs (beperkte capaciteit)
Bullet Arrow Demo & Test van Pioneer DJM-900nexus, DJM-350 en CDJ-350
Bullet Arrow Demo & Test van Pioneer CDJ-2000, CDJ-900 en DJM-2000
Bullet ArrowDJResource Facebook Logo Demo & Test van andere gear

Facebook : Event zoals vermeld op Facebook

Het inschrijformulier
Ga naar het inschrijfformulier en schrijf je in.
Daarna maak je het geld over naar onze rekening onder vermelding van je userid en/of username.
Zodra je betaling ontvangen is zal je een e-ticket krijgen per mail waarmee je naar binnen kan.

Als er een week voor het event (ergens 15 mei) niet voldoende mensen zijn ingeschreven die ook voldaan hebben kan het event helaas niet door gaan. Iedereen krijgt dan netjes zijn geld terug natuurijk.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 15-05-2011 12:27 (100%)

What do you think about [DJR] Gear Workshop DJ Meeting 2011 ??

Vote :   2 members like this  

feestbeest    posted on 03-05-2011 17:33
@thijs/bootstrap

Je hebt een sms van mij!

Ik kan gegarandeert.
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
BennoRevelli    posted on 03-05-2011 21:31
Het is dat ik niet heenkan vanwege mijn gezondheid, maar het had me zeker vet geleken om een aantal members reallife te leren kennen!

Maybe next year..
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
niiicola    posted on 09-05-2011 22:39
De meesten moeten zich nu toch wel inschrijven...
Is het goed als ik heel misschien 2 non-members meeneem? Zijn ook DJ's
1tje heef thier trouwens wel een account: Haaky
Maar is bijna nooit actief hier.
Gewoon.
Lucalicious    posted on 09-05-2011 22:54
ik wacht nog even af met betalen tot ik meer weet over de zaterdag ervoor, want het wordt miss wel heel veel anders.
zou ik als ik wel ga met jullie mee kunnen bootstrap en feestbeest?
niiicola    posted on 09-05-2011 22:56
Betaal nou gewoon, anders gaat het sowieso niet door
Gewoon.
Lucalicious    posted on 09-05-2011 22:58
haha ik betaal morgen, even geld op mijn rekening zetten Winking my eye
krijg ik dan?gewoon mijn geld terug mocht ik toch niet komen?
W.i.M    posted on 10-05-2011 07:50
Poster: niiicola
De meesten moeten zich nu toch wel inschrijven...
Is het goed als ik heel misschien 2 non-members meeneem? Zijn ook DJ's
1tje heef thier trouwens wel een account: Haaky
Maar is bijna nooit actief hier.

Ook niet DJResource leden kunnen gewoon komen.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
feestbeest    posted on 10-05-2011 13:07
@Luuk,

Yes ofcours you can!
vanilladj    posted on 10-05-2011 13:35
Wat is de tussen stand?
Was voorheen: Nils7
Lucalicious    posted on 10-05-2011 17:51
ik betaal nu, feestbeest, ik tweet je nog dan ja?
feestbeest    posted on 10-05-2011 18:02
Ik heb je me 06. gepmend
Bootstrap    posted on 10-05-2011 18:04
Yoo, mijn maatje Steven kan helaas niet mee maar ik wil nog steeds wel graag komen. Ik ga nu kijken of ik een auto kan lenen van mijn ouders, dan kunnen Feestbeest, Luuk en Hoppie met me meerijden en nog iemand. Ik laat vandaag nog weten of ik een auto heb, dan maak ik ook het geld over Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
feestbeest    posted on 10-05-2011 18:17
@Thijs,

Okee! En anders kunnen we ook nog met de trein, heb kortings kaart..
Bootstrap    posted on 10-05-2011 18:19
Ja dat kan natuurlijk altijd, ik heb een OV-studentenkaart dus ook korting. Maar met een auto is natuurlijk een stuk chiller Happy, laughing
feestbeest    posted on 10-05-2011 18:25
@thijs, dat wel.Ik heb een normale ov. maar als we daar nou meer mensen plezier mee kunnen doen.. Anyway, zijn er al genoeg mensen ik ga vanavond definitief geld overmaken
Bootstrap    posted on 10-05-2011 18:30
Okee ik heb een auto geregeld Happy, laughing Ik ga nu geld overmaken. Feestbeest, Luuk en Hoppie kunnen meerijden vanaf Utrecht Centraal, lijkt me het makkelijkst als jullie daar gaan staan. Er kan dus nog 1 iemand mee vanaf Utrecht.
niiicola    posted on 10-05-2011 20:33
Ff een vraagje, hoe moet een introducee zich aanmelden?
Gewoon.
Lucalicious    posted on 10-05-2011 21:11
@thijs: top bedankt! ik heb betaald, ik laat het weten als ik niet ga, maar daar ga ik niet van uit!
Limb-Girdle    posted on 10-05-2011 22:21
Poster: niiicola
Ff een vraagje, hoe moet een introducee zich aanmelden?

Degene die jij als introducee mee wilt nemen, zal eerst een account moeten maken op DJResource, voordat hij een kaartje kan bestellen. Cool
Where the music meets the deejay!
niiicola    posted on 10-05-2011 22:53
Poster: Limb-Girdle
Degene die jij als introducee mee wilt nemen, zal eerst een account moeten maken op DJResource, voordat hij een kaartje kan bestellen. Cool

Is goed!
Gewoon.
MarcoMartinez    posted on 10-05-2011 22:58
Dus stel ik wil mijn zwager meenemen (als introducee) dan moet hij eerst een account aanmaken?
www.djmarcomartinez.com
Bootstrap    posted on 10-05-2011 23:02
Nee je zwager niet.. Cool
Prozei    posted on 10-05-2011 23:32
Poster: MarcoMartinez
Dus stel ik wil mijn zwager meenemen (als introducee) dan moet hij eerst een account aanmaken?

Poster:?Lead
Introducees moeten ook betalen en zich ook inschrijven net als iedereen.
Iedereen is welkom dus motiveer zoveel mogelijk mensen om zich in te schrijven en laten we hopen dat we nu wel genoeg inschrijvers krijgen zodat we alles gewoon door kunnen laten gaan....

ik denk dat hij het beste even een accountje kan maken. wel het makkelijkst.
laatste keer kreeg elke bezoeker ook een naam kaartje zodat je elkaar kan herkennen
Sebasz    posted on 10-05-2011 23:50
Hmm ik ben door omstandigheden ingeplanned voor die avond ervoor om tot zo'n uur of 5 te draaien dus ik ben er waarschijnlijk niet bij?Cool Hoewel ik erg graag had gewild!
Bootstrap    posted on 11-05-2011 00:23
Oeps, ik heb bij de overschrijving alleen mijn username vermeld. Mijn echte naam is Thijs van Hasselt, dan kan dat mooi op mijn naamkaartje Cool
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

123 Users online: 64 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 15.260
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.124.778