[DJR] Gear Workshop DJ Meeting 2011 (3/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 31-03-2011 20:52
Op zondag 22 mei 2011 is het zover, dan wordt de DJResource Gear(test) Workshop Meeting 2011 gehouden.

Banner DJResource Meeting 2011

In de eerste plaats is dit natuurlijk de perfecte gelegenheid om de andere DJResource leden nou eindelijk eens in het echt te ontmoeten en normaal met elkaar te kunnen praten. Dat is toch altijd een andere beleving dan de postings die je doet op een forum...

De opzet zal breder zijn dan de inhoud van de vorige meeting. Natuurlijk komen er allerlei Pioneer speeltjes te staan en zullen andere merken gevraagd worden hun bijdrage te doen of langs te komen met hun spullen. Dit hadden we voor de DJ gear de vorige keer ook gedaan en hoe meer merken er willen meewerken hoe beter het is natuurlijk.

We willen de volgende partijen in ieder geval benaderen en vragen of ze langs kunnen komen : Denon, Numark, Next Beat, Native Instruments (Traktor), UDG, Earproof, DJ School. Als mensen nog ideeen hebben voor partijen om te benaderen kun je dit melden in dit topic.

Maar anders dan de vorige keer zullen er ook workshops gegeven worden door verschillende partijen. We zijn nog in onderhandeling met iedereen, maar zeker is alvast dat er op een projectie scherm een workshop Pioneer Rekordbox.

Mogelijke activiteiten die we in de presentatiezaal willen doen zijn een workshop van Traktor, Ableton/ produceren...

Natuurlijk is er een speciale plaats waar constant gedraaid kan worden. Draaien gebeurt bij beurten en afhankelijk van het aantal mensen dat zich hiervoor opgeeft. De draaitijd kun je vooraf kiezen en degene met het laagste inschrijfnummer mag als eerste zijn tijd kiezen.

Wellicht kunnen we nog een leuke bekende DJ strikken die een half uurtje komt draaien....

Voorlopig wordt de Geartest Meeting gehouden in Almere

Adres : Bolderweg 2, tegenover het KvK
Tijd : Aanvang 14:00, duurt tot 18/19:00 eventueel met uitloop indien gezellig

De locatie is GEEN club, maar meer een zalencentrum, we kunnen gebruik maken van 3 zaaltjes varierend in groote, afhankelijk van de aanmeldingen gaan we ons plan trekken...

Welkom zijn alle leden en/of introducees, inschrijving geschiedt via DJResource dus iemand die zich inschrijft zal een account op DJR nodig hebben.

Kaartjes zijn alleen verkrijgbaar in de voorverkoop en gaan 10 euro kosten. Je krijgt je hiervoor toegang en 2 drank bonnen zodat de eerste 2 drankjes op onze rekening zijn.

De inschrijving voor de DJResource Geartest Meeting is nu geopend.

Hoe werkt het ?
Bullet Arrow Je gaat naar de speciale inschrijvings website om je in te schrijven : Click Hier [Spoedig online] !
Bullet Arrow Maak 10 euro over naar 126 0 197 tnv DJResource te Reeuwijk. VERMELD JE USERNAME !
Bullet Arrow Zodra je overschrijving is ontvangen krijg je een e-ticket
Bullet Arrow Neem die mee, dit is je toegangs bewijs
Bullet Arrow Vul je echte naam in, deze komt op je badge te staan die je bij de ingang krijgt

De inschrijving sluit VRIJDAG 13 MEI middernacht. We moeten de betalingen dus hebben ontvangen voor die vrijdag en als er minder dan 50 aanmeldingen zullen we het helaas moeten annuleren. MAAR daar gaan we natuurlijk niet van uit, want iedereen komt natuurlijk Winking my eye

Er is een kantine aanwezig met een ruime keus aan hapjes en drankjes te koop.

DJResource Geartest Meeting 2010

Vermeld bij je overschrijving je Username EN je volledige echte naam (voor- en achternaam).
Deze namen komen ook op je badge te staan die je krijgt bij de deur, zorg dat deze kloppen.

Wat kost het ?
Zoals al eerder gemeld kost het je 10 euro.

Wat krijg ik ervoor ?
2 consumptie munten en toegang tot het event.

Wat is momenteel bevestigd ?
Bullet Arrow Meeting met andere members
Bullet Arrow Bitterballen
Bullet Arrow Draaien op nieuwe CDJs (beperkte capaciteit)
Bullet Arrow Demo & Test van Pioneer DJM-900nexus, DJM-350 en CDJ-350
Bullet Arrow Demo & Test van Pioneer CDJ-2000, CDJ-900 en DJM-2000
Bullet ArrowDJResource Facebook Logo Demo & Test van andere gear

Facebook : Event zoals vermeld op Facebook

Het inschrijformulier
Ga naar het inschrijfformulier en schrijf je in.
Daarna maak je het geld over naar onze rekening onder vermelding van je userid en/of username.
Zodra je betaling ontvangen is zal je een e-ticket krijgen per mail waarmee je naar binnen kan.

Als er een week voor het event (ergens 15 mei) niet voldoende mensen zijn ingeschreven die ook voldaan hebben kan het event helaas niet door gaan. Iedereen krijgt dan netjes zijn geld terug natuurijk.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 15-05-2011 12:27 (100%)

What do you think about [DJR] Gear Workshop DJ Meeting 2011 ??

Vote :   2 members like this  

Lead    posted on 13-04-2011 13:22
Poster: Dyno
Kan je beter deze link nemen, anders komt er niemand.

En hoe zit dat met introducees?
Moeten die ook ? 10,- betalen?

yep, het gaat helpen als ik de goede link gebruik en niet link naar het topic zelf Thumbs Up

Introducees moeten ook betalen en zich ook inschrijven net als iedereen.
Iedereen is welkom dus motiveer zoveel mogelijk mensen om zich in te schrijven en laten we hopen dat we nu wel genoeg inschrijvers krijgen zodat we alles gewoon door kunnen laten gaan....

Tussenstand : 1 inschrijving, nog geen betalingen ontvangen.
Let the BASS be louder
Prozei    posted on 13-04-2011 16:50
Kom op mensen ff aanmelden
__MauMau__    posted on 13-04-2011 17:12
is dat complex goed te bereiken met het OV of niet?
Lead    posted on 14-04-2011 11:55
1 member likes this  Ja, is redelijk goed te bereiken, de vorige locatie was ietsje beter te bereiken, maar dit is ook goed te doen.

Je neemt de trein naar Almere station (eentje verder dan het hoofd station), vandaar heb ik het vorig jaar gelopen in een kwartiertje.... toen ik bijna bij de locate was zag ik dat er een bus rijdt tot op 2 minuten lopen van het complex.

Let the BASS be louder
main    posted on 14-04-2011 12:52
aangemeld
Dyno    posted on 14-04-2011 13:12
Poster: Lead
Tussenstand : 1 inschrijving, nog geen betalingen ontvangen.

Ik heb toch echt betaald .... Cool (ik weet het, een bankoverschrijving duurt een paar dagen)
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Basrose    posted on 14-04-2011 18:24
Ingeschreven en betaald.
Lead    posted on 14-04-2011 20:18
Ik heb vandaag vernomen dat Native Instruments (Traktor) helaas niet aanwezig kan zijn.

Wel zal Norbert van de DJ School Amersfoort een Ableton Workshop komen geven.

Tussenstand : 1 afgeronde inschrijving (e-ticket verstuurd), 2 voorinschrijvingen (nog geen betaling ontvangen)
Let the BASS be louder
MaximDJ    posted on 14-04-2011 20:57
Ik ga ook inschrijven hoor! Happy, laughing?
Kom op lui INSCHRIJVEN!!!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Dyno    posted on 14-04-2011 21:06
E-ticket ontvangen. Zie jullie ALLEMAAL 22 mei!!

INSCHRIJVEN!!

Lead, de link in de openingspost klopt niet!!
Hij linkt naar ////www.djresource.eu/Forum/meeting/index.php/
In plaats van ////www.djresource.eu/meeting/index.php
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
-FLoriZ-    posted on 14-04-2011 21:31
Poster: Dyno
E-ticket ontvangen. Zie jullie ALLEMAAL 22 mei!!

INSCHRIJVEN!!

Lead, de link in de openingspost klopt niet!!
Hij linkt naar ////www.djresource.eu/Forum/meeting/index.php/
In plaats van ////www.djresource.eu/meeting/index.php/
  Achter een .php nooit een / zetten. Ik zal me na 't weekend aanmelden.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Prozei    posted on 14-04-2011 23:11
link werktCool
V-Ray    posted on 15-04-2011 11:14
Ingeschreven en overgemaakt. Leuk! Ik ga nog even kijken of ik nog wat mensen enthousiast kan maken.
Steel niet! De belasting duldt geen concurrentie!
Bouncy    posted on 17-04-2011 13:51
Ingeschreven! Happy, laughing K kom samen met _Ivan_
Ywe    posted on 18-04-2011 11:08
potvoldikke dan word het wel een heel erg druk weekend.... ik zal even nadenken nog, wil wel graag maar moet ook even om de rust denken. Heb elke dag paar klussen te doen die week
Lead    posted on 19-04-2011 19:52
Poster: Bouncy
Ingeschreven! Happy, laughing K kom samen met _Ivan_

Dan moet ivan zich nog inschrijven volgens mij Winking my eye

Tussenstand : 3 afgeronde inschrijving (e-ticket verstuurd), 3 voorinschrijvingen (nog geen betaling ontvangen)

Mensen moeten zich nu toch wel een beetje gaan inschrijven... als iedereen wacht tot de laatste week lopen de voorbereidingen ook een beetje spaak...
Let the BASS be louder
Lucalicious    posted on 19-04-2011 22:21
ik meldt me in iedergeval aan, maar ik weet nog niet zeker of ik kan.
feestbeest    posted on 19-04-2011 23:25
Ik heb me aangemeld, ga het geld een van deze dagen overboeken!Happy, laughing
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Phenix    posted on 19-04-2011 23:34
Ik heb me ook net aangemeld en het geld wordt waarschijnlijk morgen overgemaakt
http://www.djmillhouse.nl
Sebasz    posted on 19-04-2011 23:45
misschien dat ik ook even langs kom droppen, (psst lead check het mod topic even)?Cool
AdenFarleigh    posted on 20-04-2011 00:03
Ik kom ook! k Wacht nog heel even met inschrijven; wellicht kan ik ook een introduc?e meenemen?
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Yorick    posted on 20-04-2011 17:04
Niet aanwezig,, Moet werken in De Waterskihut..
Wie gaat er binnenkort mee wokken? Jij Tomas?
niiicola    posted on 21-04-2011 21:06
Ingeschreven en het geld overgemaakt!
Gewoon.
DJSHAK3S    posted on 21-04-2011 21:44
wat wokken ??:s
Phenix    posted on 21-04-2011 21:47
En ook het geld is overgemaakt!
Ik ben dus bij deze volledig ingeschreven.
http://www.djmillhouse.nl
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

66 Users online: 3 Guests (63 Unknown)
Pages generated today : 1.983
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.364.901