Probleem traktor met ddj-t1
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

TFVS2    posted on 31-03-2011 10:23
Hallo allemaal,

ik heb sinds eergister een pioneer ddj-t1 nu is het probleem dat ik de output routing niet kan instellen op de speakers van m'n computer waardoor ik nu niks kan met m'n ddj-t1..
wie kan mij helpen want de enige outputs die ik kan instellen zijn de master out ddj-t1 L en master out ddj-t1 R en de Headphone out L en R.

alvast bedankt!!

What do you think about Probleem traktor met ddj-t1 ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 31-03-2011 10:36
Dat kan inderdaad ook niet, omdat je dan de andere geluidskaart moet selecteren, die intern zit in je laptop/computer.
Maar dan kun je ook niet voorbeluisteren op je DDJ-T1.

Dus stel ik voor hem aan te sluiten op je hifi set, mocht je geen anderen boxen hebben.
dj2dj.nl
jochemke    posted on 31-03-2011 10:48
Ik heb ongeveer hetzelfde gedaan zoals Dj_Fantasy zegt maar dan met mijn controller. Gewoon een kabel met normale jack zoals er in je pc kan en een rode en witte tulip kant, deze gaat dan in je controller en de jack gaat naar je hifi set. dit werkt aardig bij mij
djcanta    posted on 31-03-2011 10:59
waarom heeft de verkoper je niet vertelt hoe je hardware werkt? dat is dan wel weer erg jammer. . . Of heb je 'm online geshopt?
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Sjoewe    posted on 31-03-2011 11:33
Traktor kan alleen gebruik maken van ??n enkele geluidskaart, maar in de situatie zoals jij hem beschrijft, wil je dus twee verschillende geluidskaarten benutten. Dat kan dus niet, tenminste niet een-twee-drie.
Ik ben een Mac-gebruiker, dus ik weet niet precies of dit onder Windows ook zo werkt, maar ik kan softwarematig geluidskaarten samenbundelen tot ??n 'zogenaamde agregated audio device' en vervolgens kan je die dan selecteren in Traktor om de outputs goed te mappen. Een andere oplossing is om een heel simple line-mixer aan te schaffen, je speakers daarop aan te sluiten en vanaf daar een lijntje naar je PC en een lijntje naar je controller te trekken. Happy, laughing
TFVS2    posted on 31-03-2011 11:46
Heb hem online gekocht maar alles doet het nu gelukkig toch wel jammer dat dit soort dingen niet in de handleiding staan.

dankjewel allemaal!
Xtremer    posted on 31-03-2011 11:59
OpgelostSmile

DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

58 Users online: 6 Guests (52 Unknown)
Pages generated today : 12.246
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.095.433