Zwarte cd's (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sher    posted on 30-03-2011 18:27
Ik had het al in de late leeuw gevraagd, maar maak er toch maar even een topic voor aan..

Ik ben opzoek naar cd's om te branden, dat is niet zo moeilijk te vinden, maar het gaat erom dat de cd's zwart zijn.
Ik heb wel al verschillende kleuren gevonden en ook de vinyl look cd's maar geen zwarten
Iemand een idee..?

Nu heb ik ook wel eens gehoor dat je cd's kunt 'printen' iemand hier ervaring mee..?
En waar zou je dit kunnen doen..? niet al te duur..?

Thanx..

What do you think about Zwarte cd's ??

Vote :   

sher    posted on 31-03-2011 19:11
@djcanta: Helaas heb ik ze daar ook niet kunnen vinden, wel met zwarte onderkant, maar het gaat om de bovenkant.

@ArTy: Bedankt voor de tip.. ik ga kijken of ze daar nog zijn.

@Basrose: Bedankt voor de tip, maar heb net een nieuwe printer gekocht en om nou weer een nieuwe te nemen om
een paar cd's te printen.. Winking my eye
Het gaat dus om de bovenkant van de cd's..
Winston    posted on 31-03-2011 19:40
Bestel wel liever niet on-line. Bestel je mooi 2.000 stuks en degene bij wie je besteld denkt, maakt toch niet uit welke kleur, alleen de prijs en kwaliteit zijn van belang en zwart hebben we niet in voorraad, dus stuur ik maar die partij rose cd's.
Tic Toc
sher    posted on 01-04-2011 09:03
Ik heb er maar een stuk of 5 nodig.. Winking my eye
Winston    posted on 01-04-2011 13:06
.... hahaha .....

Maar het gaat om het principe van de verkeerde bestelling. Het is voor een schoolproject en er is een deadline neem ik aan en je wilt het precies zoals je je had voorgesteld. En krijg je 5 rose cd's i.p.v. zwarte...... Dat is dan balen.
Tic Toc

This is an old Topic

No new postings for 4.625 days.
 Post CommentThat would be 154.2 months
or a whopping 12.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

95 Users online: 12 Guests (83 Unknown)
Pages generated today : 13.783
Most visitors online this month : 309
Lifetime Pageviews since 2003 : 217.319.710