Poster: Esmee
Ik zou in iedergeval geen djm 350 nemen, dat vind ik echt zonde van je geld..
Behalve de handige opneem functie betaal je namelijk zo'n 500 euro voor iets wat een mixer van 50 euro ook kan. Ohja laten we de 4!!!! effecten niet vergeten..waarvan je niet eens aan kunt wijzen naar welk kanaal je ze hebben wil. De filter is leuk, jammer alleen dat hij over je master gaat ipv een bepaald kanaal. En dat er naast een filter geen echo en delay op zit, dat zijn toch wel mijn meest gebruikte effecten.
Poster: MrTomrubber
idd wat esmee zegt is wel waar
ik was de mixer even vergeten
ik zou een 3 of 4 kanaalsmixer kiezen, dit altijd handig als je je laptop of ipod of weet ik veel wat er wilt op aan sluiten.
Zeker naar later toe als je nog een cd-speler of tt wil bijkopen, hoef je geen andere mixer te kopen.
Poster: Tekhead
Sommige verwoorden het alsof je enkel op een pioneer goed kan draaien.
Poster: Timmeh
Pioneer is gewoon HET merk, zoals (vroeger) de technics 1210 draaitafel DE speler werd aanzien als het van het.
Er zijn inderdaad nog merken op de markt, zoals Reloop, Denon, Stanton, JB enz... en die cd-spelers doen ook allemaal hun ding, sommigen kunnen misschien zelfs nog iets meer, dus waarom zouden deze dan ook niet goed zijn?
Misschien is een argument dat kan pleiten voor pioneer het volgende: in het merendeel van de clubs staan er nu eenmaal pioneers, dus is het interessanter en meer toekomstgericht voor een enthousiaste jonge DJ om pioneers te kopen, als hij dan ergens moet gaan draaien, zal hij/zij direct vertrouwd zijn met de spelers die daar staan.
Ik draai zelf op 2 stantons C324, mooie grote spelers met veel functies en ingebouwde sampler, topmachientjes!
En een Lamborgini weet ik veel de auto, in een normale personen auto kom je ook vooruit, maar over de snelweg rijden gaat echt beter met een porsche oid. En als je een iPad 2 koopt, terijl je al een ipad 1 hebt, wordt je direct beter in angry Birds... want hij is iets sneller.
Poster: Estacy
nou in een zekere zin snap ik Timmeh wel. je moet wel voorbij zn eerste zin lezen natuurlijk. feit is, in elke club staan Pioneer spelers. het zijn ook een van de beste op de markt. de mixers is een heel ander verhaal, maar daar gaat het hier niet om. echter, Pioneer spelers zijn vrij simpel en hebben zo goed als geen leercurve. dus van welke speler je ook af komt, je kunt er goed mee werken.
het feit dat ze geen leercurve hebben maakt ze juist zo dat je ze dus niet pers? thuis hoeft te hebben staan.
Poster: __MauMau__
@DJVictorF aan die echo heeft Pioneer al wat gedaan, je kan je mixer udaten en dan heeft hij dezelfde effecten als de White: Filter, Jet, Noise en Short Echo.
Poster: __MauMau__
@DJVictorF aan die echo heeft Pioneer al wat gedaan, je kan je mixer udaten en dan heeft hij dezelfde effecten als de White: Filter, Jet, Noise en Short Echo.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.