Poster: maxmantz
Ik mag alleen geen/ nauwelijks dutch house draaien
Poster: Lucalicious
nieuwe shm track is eeeerg goed moet ik zeggen!
Poster: mrmagix
Soms is het wel handig dat je ze zelf kan instellen, kan je mooi de verhouding sub-mid/high instellen voor elke locatie apart. Moet je niet gaan knoeien met je versterkers aan te passen want op de meeste cross-overs staat een gewone gain knop die je daarbij helpt. Natuurlijk ga je de frequentiescheiding niet continu aanpassen..
Ik heb persoonlijk liever de externe actieve cross omdat ik dan alles in handen heb, tegenover een passieve waarop je dan gewoon moet vertrouwen dat het goed klinkt.
OF...
Ik ben gewoon een hardware freak die zoveel mogelijk lichtjes, knopjes en topjes in z'n booth wilt..
Maar neem maar gewoon aan dat het een beetje van beide is
Poster: Estacy
waarschijnlijk dus een probleem met geaarde stopcontacten. mischien ligt het aan de stekker doos?
Poster: Tekhead
Ik ook, maar regel het liever via versterker dan via x-over, veel veiliger. Als je kwaliteit gebruikt zal je niet moeten wantrouwen, want ik denk niet dat ik?een speaker beter kan afstellen dan de fabrikant van de x-over.?
Poster: Limb-Girdle
Vanavond ijskarten in de Uithof in Den Haag
Poster: niiicola
Ff een vraagje, ik ga misschien een Showtec Scanmaster 16/2 kopen aangezien ik mijn lichten ook gewoon zelf wil besturen, maar ik snap iets niet. Als je kijkt naar het plaatje hieronder zien je een aantal faders met nummers eronder.
Dan heb je rij A (bovenste nummers) en rij B (onderste nummers). Hoe kan ik dan kanaal 15 en 16 besturen??
Poster: AwaveFirefox -> Addons -> Flashgot
Kort vraagje tussendoor: hoe record ik sound op m'n PC van iets wat zich gewoon afspeelt (bv. iets op soundcloud wat niet downloadbaar is).. Heb zelf al wat gezocht/geprobeerd maar nog niets dat voldoet aan m'n wensen :p
Weten jullie maybe iets?
Poster: rorex
Welke members hebben er nog meer een gig vanavond?
een gig op de bank met een koud pilsje?
een gig op de bank met een koud pilsje?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.