De Late leeuw Chatcorner Deel 50 (4/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 24-03-2011 20:13

De Late Leeuw
- een plek voor al jouw off-topic verhalen!?

Wat zien we graag?
  • Geen discriminatie.
  • Goed Nederlands wordt zeer op prijs gesteld.
  • Geen gevloek.
Een linkje naar de vorige Late Leeuw: De Late Leeuw Deel 49

En voor het vermaak, de mooiste dame op onze aardbol:

mmmmm
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 27-04-2011 @ 20:06:25 (3%)

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 50 ??

Vote :   3 members like this  

Esmee    posted on 25-03-2011 21:33
Ik dacht net; laat ik weer eens opnemen wat ik draai, maar ik word er gewoon vrolijk van als ik het terugluister Happy, laughing Jammer dat ik geen Soundcloud Pro account heb... Maar ik denk dat ik gewoon een video van 45 min. naar mn youtube acc zet. Ik mag toch onbeperkt video's plaatsen.

oja

Weet er iemand toevallig een goeie remix/bootleg van Danny Tenaglia - Music Is The Answer ?
En ajb geen dutch house...
User edit by Esmee on 25-03-2011 @ 21:43:25 (46%)
Dyno    posted on 25-03-2011 21:55
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Tekhead    posted on 25-03-2011 23:04
voila, terug van de kroeg, voetbal gaan kijken, Oostenrijk - Belgie, ek kwalificatiewedstrijd, en we hebben gewonnen met 0-2, dik en dik verdiend, twas zelfs een aantrekkelijke match, met zeer goed voetbal, ben blij en tevreden met de uitslag.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TimmyV    posted on 25-03-2011 23:49
D-block & S-te-fan ?- ?Loopmachine. Wat een onwijs geil nummer. Hoorde hem al in de set van Xtremer. Nu staat hij mooi in me Itunes. BAM!
Let's go f*cking mental
DJSHAK3S    posted on 25-03-2011 23:54
Nederland - Hongarije was echt saai heb em afgezet? ZZzz.. 4-0 is niet leuk meer :P
TimmyV    posted on 25-03-2011 23:55
Ik hoorde dat ze Barcelona probeerde na te doen...tikkie takkie voetbal. Zelf de wedstrijd niet gezien. Zat op me werk
Let's go f*cking mental
Tekhead    posted on 26-03-2011 00:11
Haha, dan zullen ze nog veel moeten oefenen om?zo te kunnen spelen. Bar?a kan dat tegen elke ploeg, en enkel Bar?a kan dat tegen elke ploeg, ze zijn niet voor niets wereldkampioen. Bescheidenheid is bij oranje nog altijd ver te zoeken Winking my eye

Bar?a vaak geimmiteerd, nooit geevenaard
TH3llC    posted on 26-03-2011 00:50
zozo 2de week opleiding achter de rug..

rodger waarom heb je een rood vlaggetje? (uitroepteken)
Tekhead    posted on 26-03-2011 01:08
Dag stef, blij je weer te horen, vlot de opleiding een beetje ? Denk het wel he ?

Dat rood flagje heeft me piss-toff gemaakt. Er was een woordenwisseling ontstaan tussen 1 member eenerzijds, tegen een hoop members aan de andere zijde, waar o.a. ik bij hoor. Na wat over en weer gepost krijg ik een mail van dat ene member, met beledigende taal naar mij toe. Omdat ik met dergelijke mails niet gediend ben en niet voor elke scheet in een fles de Admins mee lastig vallen, heb ik die PM gecopieerd en dan gepost, en voorzien van onderbouwende beleefde commentaar. Niks aan de hand ! Toch wel want een mod vond dit niet kunnen en gaf mij als enige een rode flag; De discussie was in het digitaal draaien topic
MaximDJ    posted on 26-03-2011 02:46
Net een compleet bezopen , kotsende vriend van me naar huis mogen brengen :S Kingsen is genius, maar hou een kotsemmer bij de hand haha
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Tekhead    posted on 26-03-2011 02:50
Haha, vreselijk klusje als je zo iemand moet naar huis brengen,? heb daar altijd een hekel aan gehad Happy, laughing
TH3llC    posted on 26-03-2011 09:00
Poster: Tekhead
Dag stef, blij je weer te horen, vlot de opleiding een beetje ? Denk het wel he ?

Dat rood flagje heeft me piss-toff gemaakt. Er was een woordenwisseling ontstaan tussen 1 member eenerzijds, tegen een hoop members aan de andere zijde, waar o.a. ik bij hoor. Na wat over en weer gepost krijg ik een mail van dat ene member, met beledigende taal naar mij toe. Omdat ik met dergelijke mails niet gediend ben en niet voor elke scheet in een fles de Admins mee lastig vallen, heb ik die PM gecopieerd en dan gepost, en voorzien van onderbouwende beleefde commentaar. Niks aan de hand ! Toch wel want een mod vond dit niet kunnen en gaf mij als enige een rode flag; De discussie was in het digitaal draaien topic

de opleiding valt wel mee, het is zwaar, vermoeiend en pijnlijk maar ik graak er wel door!Cool
volgende week de hele week schietstand, ik kijk er tegen op :p
ik dacht dat schieten fijn ging zijn, nja niet dus!Cool
Tekhead    posted on 26-03-2011 09:40
hangt er van af, met wat je schiet natuurlijk Cool
TH3llC    posted on 26-03-2011 09:48
fnc, v??l zware haperingen en binnen een paar weken ook met de MAG en minimi..
D-Danny    posted on 26-03-2011 09:49
nou ben ik eigenlijk wel benieuwd wat voor opleiding je doet Happy, laughing?
-FLoriZ-    posted on 26-03-2011 09:51
Zo. Eerste post vanaf mb htc
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Esmee    posted on 26-03-2011 09:53
Zozo is hij er eindelijk floris :P?
TH3llC    posted on 26-03-2011 10:38
Poster: D-Danny
nou ben ik eigenlijk wel benieuwd wat voor opleiding je doet Happy, laughing?

bij het leger Happy, laughing
nog 12 weken te gaan^^
nog een paar keer bivak en wat nachtjes doordoen..
is wel zwaarder als ik had gedacht maar komt wel goed :p
-FLoriZ-    posted on 26-03-2011 10:45
Poster: Esmee
Zozo is hij er eindelijk floris :P?

yesh =D
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
D-Danny    posted on 26-03-2011 11:02
Poster: TH3llC
ij het leger Happy, laughing
nog 12 weken te gaan^^
nog een paar keer bivak en wat nachtjes doordoen..
is wel zwaarder als ik had gedacht maar komt wel goed :p

haha, nice!
ik hoor altijd indd dat die opleidingen echt zwaar zijn ja, maar dat is dus ook ECHT zo haha Winking my eye
Maikelxxl    posted on 26-03-2011 11:13
Poster: Tekhead

Ook al last van het rode vlaggetje Hoe krijg je dat ding weg.

Ik zit er langer mee. Terwel het allang is opgelost tussen ons 2

Maar iedergeval ik wil je wel welkom heten bij het vlaggetjesteam !
TH3llC    posted on 26-03-2011 11:29
Poster: D-Danny
haha, nice!
ik hoor altijd indd dat die opleidingen echt zwaar zijn ja, maar dat is dus ook ECHT zo haha Winking my eye

ik ben nu pas bezig en het is al redelijk zwaar maar als je ziet wat die manne doen die al aan hun laatste weken bezig zijn.. opgeven zal ik niet doen! en het is een goede groep en dat is voor mij het belangrijkste Winking my eye
D-Danny    posted on 26-03-2011 12:55
indd, en als je er eenmaal door bent is het een erg leuke baan!
maxmantz    posted on 26-03-2011 13:09
zat laatst nog met een commandant in de trein, hij had alles uitgelegd van afganistan enzo. best interressant eigenlijkCool
lijkt me eigenlijk best wel leuk
Gidi    posted on 26-03-2011 13:42
Jeey ik ben een pro, zoals ze dat noemen, waarom eigelijk? bereiken van een aantal posts?
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

86 Users online: 41 Guests (45 Unknown)
Pages generated today : 31.777
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.108.773