Poster: TH3llC
paasverlof eh :p
k ben altijd braaf :p
tis nodig, k heb iets aan mn knie gekregen deze week en omdat ik examen joint had (snelvuren) kon ik niet naar de dokter en daarmee heb ik nu serieus last van mn knie..
na mn verlof moet ik waarschijnlijk naar het militair hospitaal, klote dus!
Poster: MaximDJ
Jee, donderdag voor 1 vrijdag en 1 zaterdag en andere feestjes aangenomen bij mijn residentie in Zwolle, populairste cafe daar?Danscafe De Bommel!?
En met koninginnenacht mooie boeking binnen gekregen, ook in Zwolle: Het festival Queendance! Ruim 6.000 man publiek!?
Poster: Winston
@ Maikelxxl: Nou gelukkig heb je het overleefd. Take it easy ....
Poster: Maikelxxl
pff woensdagnacht met spoed opgenomen in ziekenhuis. Maagbloeding.
Alles is netjes dichtgebrand en ik mocht donderdag avond al weer naar huis.
nu aan de medicijnen waardoor ik me nog zieker voelt bah bah
Poster: Limb-Girdle
Tof man!![]()
Ik zag trouwens dat jij ook naar de Geartest meeting gaat?
Poster: Maikelxxl
pff woensdagnacht met spoed opgenomen in ziekenhuis. Maagbloeding.
Alles is netjes dichtgebrand en ik mocht donderdag avond al weer naar huis.
nu aan de medicijnen waardoor ik me nog zieker voelt bah bah
Poster: -FLoriZ-
Haha vet. Ik maak morgen even een fototje van onze 2 trussbruggen die nu hangen, 9 meter allebei, 6 Martin Krypton Movingheads, hele trussbalk vol met parren met kleurenfilters en strobo's en normaal nog 4 scanners die nu in 't Elal liggen en nog 'n leipe fogger en hazers. Onze school is echt awesome, alleen jammer dat die Martins gehuurd zijn.
Maar jouw shit is tenminste van jou, da's luxer
Morgenavond nog even echt alles op alles zetten om het open podium goed te laten verlopen. We hebben nu nog een of andere geluidshobyist erbij die 3 man van ons vervangt in z'n uppie en die 3dB meer uit onze Eurolives trekt. De bass die die zooi nu produceert laat echt gewoon je fucking ribben trillen.
Vooral bij dit nummer (trouwens briljant dansje wat die chicks erop doen):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iFpsAfNvUkw
Ik maak morgen even wat filmpjes en foto's, dan upload ik die direct even.
Poster: __MauMau__
img src='http://3.bp.blogspot.com/_Mry7ghucaRo/TTIGq8NT_RI/AAAAAAAAEOc/X-TBN87QRzA/s400/audrey-hepburn6.jpg' alt=''>
Openingspost?
Poster: -FLoriZ-
Vooral bij dit nummer (trouwens briljant dansje wat die chicks erop doen):
Poster: Limb-Girdle
Ik zou der geven
Poster: niiicolaKleine meisjes die net aan groep 8 ontsprongen zijn. Bruggervolk. 1e klassers. Beter? Ik vind 'meisje' zo denigrerend klinken, snapte.
Wacht even.. noem jij 12/13 jarige meisjes chicks....
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.