Poster: Estacy
en ook niet zo lang doorgegaan, thuis waren ze niet zo blij met de herrie om 1 uur snachts :p
Poster: Sebasz
'Of je ff wat ge?rgische muziek wil draaien?'?wtf man dat heb ik toch heul niet?
Poster: niiicola
Heb nu 2 led parren en rookmachine op statief met T-balk. Wat is dan nog een leuk soort lichteffect wat er bij kan?
Poster: niiicola
Heb nu 2 led parren en rookmachine op statief met T-balk. Wat is dan nog een leuk soort lichteffect wat er bij kan?
Poster: T-to-the-JHm.. 8 parren. DOet me terugdenken haha.
Ik zou gaan voor nog extra led parren, tot je er een stuk of 8 heb. Maar een laser is leuk, wel vrij duur. Maar een derbi is wel erg leuk!
Poster: Esmee
ik zeg; uitbreiden tot 8 Parren, of misschien zels 16! (Als je teveel geld hebt)
En sowieso 2-4-6-8 Movingheads! Een laser is leuk..... maar na een paar minuten zo'n ding in je gezicht te hebben gehad zie ik m liever uit.
Poster: Xurion
Na die firmware update komt er geen geluid meer uit mijn xone?
Poster: Ashley
Zo dan,
Heb gister een spiksplinternieuwe Technics RP-DH1200 koptelefoon gehad van Pitcherz entertainment, omdat ik de beach dance contest heb gewonnen.
Ben hem nu al een uurtje aan het uit proberen.
Ik snap wel dat veel mensen dit een fijne koptelefoon vinden!
Het is echter zo dat ik als meisje zijnde een vrij smal hoofd heb. Vindt de technics erg groot, zwaar en massief, en aangezien ik nu al een aantal maanden met de Sennheiser HD25 II draai, is dit echt een wereld van verschil!
Qua geluid vind ik de sennheiser ook helderder.
Conclusie: Sennheiser wint het van de technics naar mijn mening!
Maar toch een leuke reserve headphone voor in m'n tas!
Poster: Ashley
Zo dan,
Heb gister een spiksplinternieuwe Technics RP-DH1200 koptelefoon gehad van Pitcherz entertainment, omdat ik de beach dance contest heb gewonnen.
Ben hem nu al een uurtje aan het uit proberen.
Ik snap wel dat veel mensen dit een fijne koptelefoon vinden!
Het is echter zo dat ik als meisje zijnde een vrij smal hoofd heb. Vindt de technics erg groot, zwaar en massief, en aangezien ik nu al een aantal maanden met de Sennheiser HD25 II draai, is dit echt een wereld van verschil!
Qua geluid vind ik de sennheiser ook helderder.
Conclusie: Sennheiser wint het van de technics naar mijn mening!
Maar toch een leuke reserve headphone voor in m'n tas!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.