De rmp-1 bevat 4 hot cue's, nu ik een beetje doorheb hoe die werken gebruik is ze ook, maar als ik de speler aan en uit doe zijn de hotcue's weer weg. Is er een manier om deze in het geheugen op te slaan?
What do you think about Reloop rmp-1 hot cue ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
1 member likes thisRaar hoor ...... Doet ie echt alles wat in de manual staat:
Dus als je cue point hebt gemaakt, druk je 2 seconden op de memory knop. Verschijnt dan inderdaad de tekst 'Saving' op het display? En als je uit en dan weer aanmaakt voordat je de cd waarvan je 'hot cue points' hebt opgeslagen erin stopt weer op de memory knop hebt gedrukt, verschijnt dan inderdaad de tekst 'Recall' op het scherm? En zo ja, als je de cd dan erin doet gaan dan de lichtjes aan?
ik doe het zoals jij het zegt t/m saving, daarna zet ik de speler uit en aan en weg is mn cue point. Als ik dan op mem druk krijg ik geen recall in beeld...
No new postings for 5.070 days. Post CommentThat would be 169 months or a whopping 13.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.