pioneers kopen, en reloops verkopen (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

thomas-91919    posted on 20-03-2011 20:59
kan iemand mij helpen, want ik heb nu 2 reloops rmp-1 + een rmx-30 blackfire. en eigelijk wil toch liever met pioneers gaan werken. maar ik zou echt niet weten, welke ik moet gaan kopen. het geld sparen gaat allemaal wel lukken, maar je zal zelf ook wel weten, dat 3000 euro sparen best lang duurt. dus daarom wil ik met iets goedkopers beginnen, zelf ben ik nu ook 15 en ik ben vandaag aangenomen voor mijn eerste baantje. dus het geld zal wel wat sneller gaan, maar ik wil dus ook mijn reloops gaan verkopen, maar ik zou niet weten hoeveel ik er zou voor vangen. en hoe kan ik die reloops het beste verkopen en voor welke prijs? het mengpaneel houd ik nog even, daar in ga ik later pas inversteren. dus mijn vraag is over de reloops hoe ik ze kan verkopen en welke pioneers ik zou moeten gaan kopen. alvast bedankt
Mod edit by Xtremer on 21-03-2011 15:03 (100%)
[MOD Edit] Verplaatst naar het juiste forum

What do you think about pioneers kopen, en reloops verkopen ??

Vote :   

Jayro    posted on 25-03-2011 19:08
Poster: Sound-Division
Wat ik niet begrijp, er zeggen een paar mensen dat je met een budget cd speler moet beginnen, en dat je dan beter op Pioneers kunt draaien maar dat vind ik eigenlijk een beetje onzin.
Meestal als je dan na een tijdje in een club mag draaien staan er toch Pioneers dan lijkt het me toch handiger om net zo goed te beginnen op Pioneers.

ja, maar het punt van iedereen is dat je niet meteen in een club ofzo mag draaien. eerst heb je drive in shows en cafes e.d als er dan een keer geen pioneer staat dan kun je opeens niet goed meer draaien, want bv een denon (die vaak in cafes staat) draait heel anders dan een pioneer omdat het gewoon iets moeilijker is. Maar andersom, als je op een denon leert en je gaat naar een pioneer, dan is dat wel mogelijk, omdat pioneer makkelijk te besturen is.

This is an old Topic

No new postings for 4.972 days.
 Post CommentThat would be 165.7 months
or a whopping 13.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

86 Users online: 17 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 17.008
Most visitors online this month : 109
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.983.186