Legato Link Conversion
Equipped with Pioneer ’s wide range technology –Legato Link Conversion.The CDJ-1000 is capable of reproducing sound frequencies above 20kHz, which are lost during normal CD-format playback. Not only does this give great sound reproduction but sounds closer to the original recording.
Poster: Jorrit
misschien heeft het hier iets mee te maken:Legato Link Conversion
Equipped with Pioneer ’s wide range technology –Legato Link Conversion.The CDJ-1000 is capable of reproducing sound frequencies above 20kHz, which are lost during normal CD-format playback. Not only does this give great sound reproduction but sounds closer to the original recording.
Bron
Maar of je dit in een cafe op pa speakers op zal vallen, dat zou ik niet weten.
Poster: Jorritokay, lijkt me duidelijkKlik voor de gein is op 'bron'...
Poster: Avae
Denon is mooi.. Pioneer is mooi..
Pioneer is meer betrouwbaar :D
Ik heb onlangs de Denon DN-S3500 een flink onder de loep genomen en moet zeggen dat dit een zeer degelijk apparaat is en zeker een directe concurrent van de Pioneer 1000 MK2 kan worden
Poster: Jorrit
En jij bent natuurlijk ook maanden lang met de speler op pad geweest, en je hebt hem natuurlijk zwaar gebruikt zodat...
Zo niet? Dan kan je je verhaal helemaal niet onderbouwen.
Poster: ilseentje
Wel effe opletten dat je boxen hebt die tot 40.000 Khz gaan, goed gelezen 40.000 Khz.
Poster: ilseentje
Feit:
Twee avonden na elkaar een gehuurde set met Denon DN2000F MKII en twee eigen cd spelers Pioneer cdj800.
Poster: Ramon72
Wat mij betreft: "overruled".
Het valt mij op dat op dit forum een hoop mensen dingen bleren, zonder ze te argumenteren. Als we met z'n allen gaan schreeuwen dat Pioneer helemaal top is, is dat leuk voor ons, maar anderen hebben daar echt helemaal niets aan!
Ik heb onlangs de Denon DN-S3500 een flink onder de loep genomen en moet zeggen dat dit een zeer degelijk apparaat is en zeker een directe concurrent van de Pioneer 1000 MK2 kan worden. Zeker met de nieuwere technologieen die de speler met zich mee brengt. Immers, de PIO is alweer een tijdje uit. De Denon is pas sinds augustus op de markt en heeft flink wat DJ's in mijn kringen aan het denken gezet en wordt op z'n minst in de gaten gehouden. Tot nu toe valt de Denon ook niet tegen als het gaat om betrouwbaarheid.
Kortom: post niet om te posten, maar voeg wat waarde aan je post toe!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.