Voor de radio wil ik een portable recorder of in ieder geval een recorder. Nu is in de computertijd het niet zo gebruikelijk meer om op iets anders op te nemen dan een computer, maar geld voor een laptop heb ik niet en zo gemakkelijk is dat nou ook weer niet mee te nemen.
Waarom portable? Tja, het allerlieftst zou ik zo'n Marantz (Denon-zustermerk) recorder hebben met XLR-mic, maar da's wat duur (400+ euro)... Bovendien is dat echt een recorder puur sang.
Ik zou het willen combineren met Ipod-mogelijkheden. Dus liefst met harde schijf.
Maar aan de andere kant: hoe goedkoper hoe beter.
Desondanks: ik heb aan minidisc gedacht, maar die houdt na anderhalf uur op. Tenzij je op lage kwaliteit opneemt, maar dat wil ik niet.
Bij de Dixons is/was de Philips HDD120 voor 160 euro te vinden, maar die is (tijdelijk?) uitverkocht. De iRivers hebben een docking station nodig voor een line-in en da's niet altijd even handig.
Iemand een idee?
What do you think about 2 uur live digitaal opnemen portable - hoe? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
zoek eens naar iriver spelers.. ik heb er zelf ook 1... goed in prijs en je krijgt erg veel voor je geld kwa functies
This is an old Topic
No new postings for 6.884 days. Post CommentThat would be 229.5 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.