Pioneer HDJ500 White Defect (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ronn-Sastro    posted on 10-03-2011 10:28
Onlangs op 14 Februari de Pioneer HDJ500 White aangeschaft, mooie styling goed geluid en lekker licht. Ik heb zelf al Technics RPDJ1210 en 1200 en ook Pioneer HDJ1000, maar wilde iets lichters om ook dagelijks te gebruiken?en ben zowieso beetje een White Gear Freak, dus de HDJ500 white was voor mij de perfecte oplossing.
Uiteraard moet ie ook voldoen in de Club, en heb het dus helaas maar 3 keer tijdens een Gig kunnen gebruiken.Tijdens de 3e Gig viel ie bijna van mijn hoofd en begon slapper te zitten,wat ik al raar vond. Tussen de breaks door ff gauw weer verstellen en op mijn hoofd. Toen het opgegeven moment niet meer vast bleef zitten in de stand.Uiteindelijk mijn HDJ1000 gepakt en verder meegedraait.De volgende dag de HDJ500 uit de Zomo-Bag gehaald en nader geinspecteerd.Zag toen dat de rechterzijde los was geschoven, de plasticbussen waarmee de rechterzijde aan het middenstuk is vastgeschroefd vertoonde kleine scheurtjes. Hierdoor bleven de schroeven uiteraard niet meer vastzitten in de behuizing.
Ik heb het inmiddels teruggestuurd naar waar ik het gekocht heb, maar krijg te horen dat het ter reparatie gaat, wat ik wel raar vind aangzien ik het nog maar zo kort heb en maar 3 keer heb gebruikt. Ik had een nieuwe verwacht.. Is dit normaal? Het ging stuk op de 26e Febr. Maandag de 28e heb ik gelijk melding gedaan met foto's van het defect aan de verkoper.

Ik hoor graag jullie mening..Pioneer HDJ500 Defect
Life=Music=Life

What do you think about Pioneer HDJ500 White Defect ??

Vote :   

__MauMau__    posted on 20-04-2011 20:13
vrijdag opgestuurd naar Bax, heeft iemand ervaringen met de reparatie?
Xarltuz    posted on 20-04-2011 20:36
ik heb juist het zelfde voor!
kheb deze willen reparen met seconden lijm,
maar helaas is het niet gelukt... kzou niet weten hoe
ik hem zou moetn herstellen, en hem opsturen kan ik niet
want kheb zekr elke week een boeking.

Edit: de mijne was nog geen 2 maanden oud!
User edit by Xarltuz on 20-04-2011 @ 20:36:41 (20%)
Sandr    posted on 21-04-2011 13:42
Poster: __MauMau__
vrijdag opgestuurd naar Bax, heeft iemand ervaringen met de reparatie?

Reparatie duurt meestal rond de 3 weken... Pioneer fixt bijna alles dus zal in dit geval ook wel zo zijn.
Play that funky music white boy....
Vinnyo    posted on 21-04-2011 15:55
Poster: Xarltuz
ik heb juist het zelfde voor!
kheb deze willen reparen met seconden lijm,
maar helaas is het niet gelukt... kzou niet weten hoe
ik hem zou moetn herstellen, en hem opsturen kan ik niet
want kheb zekr elke week een boeking.

Edit: de mijne was nog geen 2 maanden oud!

Stuur hem dan op en koop een nieuwe? Het kost nou ook weer geen miljoenen euros.
Estacy    posted on 21-04-2011 16:07
120 euries voor iets wat na 2 maand kapot gaat vindt ik veel geld hoor.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Sebasz    posted on 21-04-2011 16:30
'Ik had een nieuwe verwacht.. Is dit normaal?'
Wat ze doen is gewoon conform de Nederlandse wet. De winkel moet jouw product repareren of vervangen met een ander (niet per se nieuw, maar wel werkend) exemplaar. Kunnen ze het niet repareren en hebben ze geen refurbished spullen meer, dan moet de winkel een nieuw exemplaar of een ander uit dezelfde klasse leveren
__MauMau__    posted on 21-04-2011 17:18
ze hadden eerst gezegd dat ik wss een nieuwe zou krijgen, maar wegens hygiene en dat een gebruitke HP niet doorverkoopbaar is wordt ie gerepareerd.
Maar een kapotte HP wordt toch niet doorverkocht of wel?
Vinnyo    posted on 21-04-2011 18:00
ze hadden eerst gezegd dat ik wss een nieuwe zou krijgen, maar wegens hygiene en dat een gebruitke HP niet doorverkoopbaar is wordt ie gerepareerd.

Als hij gemaakt word is hij niet meer kapot he.
Sebasz    posted on 21-04-2011 18:02
 als ie refurbished wordt krijgt ie natuurlijk ook wel nieuwe earpads
__MauMau__    posted on 21-04-2011 18:06
Poster: Vinnyo
Als hij gemaakt word is hij niet meer kapot he.

maar dan is hij wel gerepareerd dus altijd minder...

This is an old Topic

No new postings for 5.123 days.
 Post CommentThat would be 170.8 months
or a whopping 14 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

111 Users online: 29 Guests (82 Unknown)
Pages generated today : 9.662
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.960.221