Onlangs op 14 Februari de Pioneer HDJ500 White aangeschaft, mooie styling goed geluid en lekker licht. Ik heb zelf al Technics RPDJ1210 en 1200 en ook Pioneer HDJ1000, maar wilde iets lichters om ook dagelijks te gebruiken?en ben zowieso beetje een White Gear Freak, dus de HDJ500 white was voor mij de perfecte oplossing.
Uiteraard moet ie ook voldoen in de Club, en heb het dus helaas maar 3 keer tijdens een Gig kunnen gebruiken.Tijdens de 3e Gig viel ie bijna van mijn hoofd en begon slapper te zitten,wat ik al raar vond. Tussen de breaks door ff gauw weer verstellen en op mijn hoofd. Toen het opgegeven moment niet meer vast bleef zitten in de stand.Uiteindelijk mijn HDJ1000 gepakt en verder meegedraait.De volgende dag de HDJ500 uit de Zomo-Bag gehaald en nader geinspecteerd.Zag toen dat de rechterzijde los was geschoven, de plasticbussen waarmee de rechterzijde aan het middenstuk is vastgeschroefd vertoonde kleine scheurtjes. Hierdoor bleven de schroeven uiteraard niet meer vastzitten in de behuizing.
Ik heb het inmiddels teruggestuurd naar waar ik het gekocht heb, maar krijg te horen dat het ter reparatie gaat, wat ik wel raar vind aangzien ik het nog maar zo kort heb en maar 3 keer heb gebruikt. Ik had een nieuwe verwacht.. Is dit normaal? Het ging stuk op de 26e Febr. Maandag de 28e heb ik gelijk melding gedaan met foto's van het defect aan de verkoper.
Ik hoor graag jullie mening..