Poster: tairip.
Ja ok, maar hoe vaak hooer je iets van een ander merk? Hoeveel verkoopt Pioneer? Ik denk dat als je alles tegen elkaar wegstreept dat er relatief weinig terug komt.
Poster: tairip
Ja ok, maar hoe vaak hooer je iets van een ander merk? Hoeveel verkoopt Pioneer? Ik denk dat als je alles tegen elkaar wegstreept dat er relatief weinig terug komt.
Onze verkoop in de winkel en het aantal reklamaties zijn nagenoeg verwaarloosbaar. Natuurlijk komt er wel eens wat retour maar dat gebeurt bij andere merken evengoed.
Poster: Estacy
qua geluid, houdt hij zich een beetje in clubs? ik las dat ie maar 200mW aankan wat een beetje magertjes is. want eerlijk is eerlijk, ze zien er wel mooi uit!
Tja, voor 120 euro vindt ik 200mW toch wat magertjes. Jullie oude Pioneer SE-DJ5000 had 3000mW en ong. dezelfde prijs. ?maargoed, de HDJ 500 schijnt het wel te houden qua volume maar toch
Tja, voor 120 euro vindt ik 200mW toch wat magertjes. Jullie oude Pioneer SE-DJ5000 had 3000mW en ong. dezelfde prijs. ?maargoed, de HDJ 500 schijnt het wel te houden qua volume maar toch
Poster: qntr0l
Vind ik helaas wat tegen vallen. Heb ze alledrie (HDJ500, HDJ1000 en HDJ2000) en vind toch wel dat de HDJ500 qua volume achterblijft. Thuis merk je dit niet, maar vooral in clubs merk ik dat ik het volume dusdanig hard moet draaien dat de HDJ500 gaat vervormen.
Poster: Ronn-Sastro
Volgens mij bedoel je 2000mW..met een??Freq Bereik?5Hz-28Khz???????
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.