Poster: jeffrey412
Dankje xurion,
Verder nog sugesties?
Poster: jeffrey412
Dj's, ! Aankomende vrijdag mag ik voor het eerst in een club draaien. Nu ben ik op 't moment super zenuwachtig, en ben ik bamg om veel fouten te maken. Het is de bedoeling dat ik een uurtje draai, en hierin laat zien wat ik kan. Opzich heb ik er niet veel moeite mee, maar ik denk dat de druk die erop Komt heel hoog wordt! Nu is mijn vraag of jullie enige tips/hints hebben? Ik hoor het graag!
Poster: Tomazos
foutjes maken is vergevelijk, een zaal leeg laten lopen door JOU muziek te willen draaien niet,
Poster: soundcollector
Goeie seks met je vriendin klein uurtje voor de fuif :D
Poster: Yorick
Grijp nooit naar de alchol (als je genoeg ervaring heb kan dat wel), ze krijgen dan een indruk van je dat je ''drank'' nodig heb om je zelf los te krijgen...
Poster: Tomazos
wat voor club is het??
de grootste tip:
draai veilig..
draai wat de eigenaar en publiek wil, dan maken foutjes niet zoveel uit
ga niet de chuckie stijl uithangen terwijl je dat helemaal niet kan,
laat zien dat je lol hebt,
misschien thuis even een paar nr's oefenen, waarvan je zeker weet dat die goed gaan achter elkaar,
dan is de spanning er meestal al beetje af,
foutjes maken is vergevelijk, een zaal leeg laten lopen door JOU muziek te willen draaien niet,
Poster: M-Tine
Check van tevoren al je Cd's ook op krassen... je wilt echt niet dat je CD vastloopt op zo'n moment. Mij is het nog nooit gebeurd maar volgens mij heb je echt het gevoel dat je door de grond kan zakken als je zoiets gebeurd...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.