macbook pro (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

youngbeatsz    posted on 02-03-2011 22:41
hallo
ik bouwde op de site van apple mn eigen macbook pro, de nieuwe versie
daarbij rustte ik hem uit met een i7 processor en 4 gb ram (8 was ook een optie)
verder stak ik er ook nog logic express 9 op.
nu, deze laptop zal uitsluitend worden gebruikt voor muziek, voor draaien en producen.
nu vraag ik mij af of hij hier zwaar genoeg voor is, en bovendien is hij niet te klein (13 inch)
het leek mij handig voor te gaan draaien, neemt lekker weinig plaats in of heeft iemand andere ervaringen?

What do you think about macbook pro ??

Vote :   1 member likes this  

Dolivieira    posted on 08-06-2011 02:06
Nou ik heb mijn laatste project er op geladen die ik op mijn quadcore PC heb gemaakt. 24 lines met?3?effecten per kanaal en die Macbook heb er geeft geen krimp. Maar tuurlijk is een 15'' quadcore altijd iets beter, en vooral voor het grafische werk. Maar deze heb ik genomen voor te draaien. En voor het live werk.

Zoals ik zeg blijf ik met mijn PC produceren thuis. Mijn Macbookpro is meer voor het mobile werk. Ik vind het net als bij Pioneer dat de prijzen over de top zijn.

Maar over de Macbook zelf. Ik kan er altijd een scherm op aan sluiten. Ook zijn de muziek programma's die ik gebruik?niet zo dat ze een hoge resolutie nodig hebben.?Ableton, Garageband, Traktor, iTunes enzenz.?Dat heb ik allemaal een beetje afgewogen om mijn aankoop te doen.?Dat geld wat ik er aan overhoud kan ik weer doorsparen naar een??iPad2. Tuurlijk?is?het wel zo als ik meer goed betaalde gigs heb dat ik altijd een grotere gaat halen. ??
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 08-06-2011 @ 08:04:47 (7%)

This is an old Topic

No new postings for 4.853 days.
 Post CommentThat would be 161.8 months
or a whopping 13.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

83 Users online: 7 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 5.626
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.069.205