Poster: Effix
Er bestaan verloopjes die van een usb ingang naar een VGA uitgang gaan, dan kan je een VGA kabel toch op je mac aansluiten.
Gegevens
|
Gegevens
|
Gegevens
|
Gegevens
|
|
|
|
|
? |
? |
? |
? |
Poster: Effix
Er bestaan verloopjes die van een usb ingang naar een VGA uitgang gaan, dan kan je een VGA kabel toch op je mac aansluiten.
Poster: qntr0l
Nee hoor, ik doe precies hetzelfde als jij hierboven omschrijft en dat gaat prima. Gewoon even een verloopkabeltje kopen van mini displayport naar DVI of VGA, en je kan je externe scherm gewoon aansluiten.?
Ik gebruik het ook met logic, arrange en plugins ?op groot scherm, mixer op laptopscherm.?
Je kunt dus je bureaublad uitbreiden (dit werkt overigens ook ideaal, de resolutie die je mac uitstuurt hoeft niet hetzelfde te zijn dan de resolutie van je macbookscherm, dus ik draai gewoon 1680 x 1050 op mijn grote scherm) of je kunt je bureaublad klonen naar het grote scherm.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.