hallo all, ff een probleempje helpen mee oplossen.
Mijn buurman zijn zoon heeft een 12 ' reloop fx mixer, die ineens begint te flippen tijdens gebruik, i bedoel, tijdens bijregelen van de beat sync, begon hij ineens te fluiten en dit stopt alleen bij het off zetten van de fx-module, en op alle kanalen, op elk effect en elke parameter, iemand een idee wat dit kan zijn ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
What do you think about fx begint te flippen ! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Volgens mij is tie fucked up hoor :p, ofnee, kijk misschien eens als alle kabels goed erin zitten? Heb al meegemaakt dat men mixer begon te flippen en al, uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat er een tulp stekker niet goed vastzat
In zo'n gevalletje : Effe mixer uit zetten, 10 seconden uit laten staan en weer opnieuw aanzetten. Het kan zijn dat er enige electronica ontregelt is en die reset je op deze manier.
Let the BASS be louder
This is an old Topic
No new postings for 6.953 days. Post CommentThat would be 231.8 months or a whopping 19 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.