ik zat maar weer eens te kijken naar nieuwe gear en toen kwam ik dit tegen: Sony MDR-V700 DJ Mono
hij staat dus egt te koop ik heb er hier een keer 1 van pioneer gezien maar die was nep en deze is dus egt te koop voor een hoge prijs.tussen de 100 en 150 euro :S wie kan meer vertellen? hij staat te koop dus ik hoef niet te horen dat ie nep is.
What do you think about En wat zie ik nu voor enkele hoofdtelefoon? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dit viel onder de category, mislukt modificatie die NIET door de officiele fabrikant zijn uitgevoerd! Ik denk dat deze modellen gemaakt worden van originele onderdelen en wat eigen toevoegingen. Leuk idee, alleen geen hond die het gebruikt.
zoals ik reeds zei, het is ni echt handig denk ik maar meer en meer DJ's doen meer aan hun uiterlijk en gebruiken gadgets om zo mss respect af te dwingen? (goed voorbeeld is Dr. Lektroluv, echt een schande dat je hem ni kent Liberty ) Toch wel een van de betere electro Dj's in Belgie
ja weet ik ook wel maar het verandert niet bij mij:'( weet ook niet hoe het komt maar meestal ben ik bij menneef op deze site thuis zit ik op men muziekprogramma's daarmee misschien?
User edit by the-melody on 01-01-2006 @ 10:19:05 (1%)
Haha Dr Lektroluv is wel vet, maar die mono koptelefoons dus niet he Zien er echt niet uit
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.