Eerste woordjes... (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Nagash    posted on 17-02-2011 21:34
Hallo iedereen,

Ik kom uit Belgi? en ben reeds lange tijd met het DJ gebeuren bezig, het moet ongeveer 1995 geweest zijn.
Als liefhebber hang ik al geruime tijd rond op deze site, maar het registreren bleef uit.
First mission accomplished dus.
De reden waarom ik mij nu op de site aanmeld is het uitbouwen van m'n DJ booth. Deze heeft al vele locaties gekend, want ik ben al vele malen verhuisd. Ditmaal (hopelijk ook de laatste maal)?heb ik na lang sparen samen met m'n vrouwtje een huisje kunnen bouwen. Eindelijk een vaste stek dus?om?een mooi meubel op maat samen te steken, zodat alles er netjes inpast.
Ik zag al fora waar het bouwen van dj booths uitgebreid aan bod kwam, dus dat zal dan ook de plaats zijn waar je me het meest zult aantreffen.

Tot gauw,
NagashCool
rhythm is fundamental to the spirit...

What do you think about Eerste woordjes... ??

Vote :   

Nagash    posted on 19-02-2011 01:38
aah, Marusha, waar is de tijd?? Westbam en RMB op de legendarische Mayday parties. Jens met Loops & Things.?Van dijk was er toen trouwens ook al bij. Members of Mayday, man man man.
Het klonk zo op deze live opname http://www.youtube.com/watch?v=mz_UO5oO7z0?
en Jens met Loops & Tings klonk zo http://www.youtube.com/watch?v=uZ5hTGfKLQs
Nu is het anders, 7 zalen en je moet je keuzes maken. Maar toen in 94, 1 zaal, 25000 man, dat hoor je ook op de opnames, super ambiance. jongens, zwijg me ervan.

Slaap lekker.
User edit by Nagash on 19-02-2011 @ 01:57:50 (100%)
Nagash    posted on 26-02-2011 01:13
Niet dat al dat duits rap gedoe van die tijd hetgeen is wat mij de jaren daarachter heeft beziggehouden. Het ging mij daarna al rap vervelen. (die parties niet hoor, maar het genre wel (het ging plots zo van hoe hoger de bpm, hoe beter)
Tekhead    posted on 26-02-2011 01:25
Duits rap gedoe ? Bedoel je hiermee, hun techno en schranz ? Ik lust dat zeer zeker wel, daar zijn ze heel sterk in de Duitsers, niet in dat andere BPM bommen stijl zoals HardCore, Terror etc... Mayday was de Max, heb er enkele meegemaakt, net zoals enkele legendarische clubs als Tr?sor en Dorian Gray, en gaan zenne....
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 5.135 days.
 Post CommentThat would be 171.2 months
or a whopping 14.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

153 Users online: 7 Guests (146 Unknown)
Pages generated today : 32.554
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.201.871