Poster: qntr0l
364 aanslagen per minuut. Nog even een keer proberen!
Wow, eerste keer was dus prutswerk. Tweede ronde 575 gehaald haha!
Haha, ieder z'n ding toch. Jij de draaiskills, ik de typskills.
Poster: Tekhead
Mss G'ezz ft Fedde Le Grand
Poster: Bouncy
Ik heb helemaal geen draaiskills? :P
Ik ben er al, maar je hebt 'm op engels staan!
de gaafste computer ooit gebouwd, EAT THIS APPLE!!!
Poster: feestbeest
Jongess,
Ik wil een stap gaan zetten en me booth om gaan gooien.
Mijn huidig booth bestaat uit een Reloop RMX 40, A&H Xone 1D, Akai mpd 18 en een esi geluidskaart.
Een tijd geleden toen Denon zijn nieuwe producten introducerden was een van de gear de DN SC 2000. Op de product foto vind ik het zelf een beetje op speelgoed lijken, but anyway.
Ik heb wat filmpjes gezien wat gelezen over de DN SC 2000 en ik ben er best wel enthosiast over geworden.
Ik vind heb bij mijn huidig set-up namelijk dat ik eigenlijk het overzicht soms kwijt ben en ik verlang naar cd spelers puur alleen voor de look en de indeling van de knoppen.
Nu heb ik het gevoel dat deze controller van denon aan al mijn eisen voldoset. De indeling de touch sinsensif jog de pitch ect.
Nu zit ik er dus aan te denken om mijn Xone 1D te verkopen en daar 2 DN ?SC controllertjes voor terug te halen.
Maar aan de andere kant de Xone heeft echt een gruwelijke kwaliteit en heeft mij nog nooit in de steek gelaten op feesten en gig's en zelfs niet op mijn slaap kamer.
Nu is mijn vraag, heeft er iemand ervaring met deze controller??
Ik wil zelf deze of volgende week deze controller gaan bekijken en uittesten.
Als jullie in mijn positie zouden staan wat zou jij dan doen?
Ik wil mijn Akai MPD 18 trouwens houden voor produceren waar ik sinds kort ook mee bezig ben.
En mijn mixer wil ik er gewoon in houden, en ik heb trouwens een tijd geleden ook Traktor pro aangeschaft dus ik mix 4 decks.
soo,wat zou jij doen? ik zou graag jullie mening willen horen.
Dankuu alvast
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.