Poster: Ramon72waar leg je die gulden dan op en voor wat dient dat misschien?
Pick it up an put it on!
In de handleiding staat trouwens ook dat de het gewicht van de arm op 2 gram moet instellen. Ik leg er (nog steeds) een gulden op!
Poster: DjCheng
Dat van dan haudralische pompje moet je zeker ni doen ... Een dj ooit al zien doen?
En of de platter nu draait of niet dat maakt geen verschil uit hoor
en by the way: het is EURO
Poster: djlibertyPoster: Ramon72waar leg je die gulden dan op en voor wat dient dat misschien?
Pick it up an put it on!
In de handleiding staat trouwens ook dat de het gewicht van de arm op 2 gram moet instellen. Ik leg er (nog steeds) een gulden op!
Poster: Lassy
Zonder gulden, euro, lire of wat dan ook, daar gaan je platen en je naald idd heel snel van aan gort.
Poster: Lassy15 jaar? Stantons?
Dan wordt het dus echt tijd om anderen te gaan kopen! Als je regelmatig draait is het zelfs aan te raden om ze 1 x per jaar te vervangen.
Als je naald versleten is (en geloof me, dat is hij na 15 jaar) is dat namelijk heel slecht voor je platen. Omdat de naald "bot" is hangt hij alleen op de zijkanten van de groef en slijpt hij deze als het ware in. Je platen verliezen op deze manier dynamiek (het zgn grijsdraaien) en zijn op een gegeven moment niet om aan te horen (dof en slissen bij de mid en hoge tonen).
Wees zuinig op je materiaal, sommige platen zijn nou eenmaal onvervangbaar!
Poster: Ramon72een begginnende dj moet toch weten wat hij fout doe maar ik zie dat er geen slechte reacties zijn over mijn manier dusja
Jongens, kom op! Waar gaat deze topic over?
Wordt de volgende vraag: hoe stop jij je plaat in de hoes?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.