Ik heb een probleem met Traktor Scratch Pro! We gebruiken Scratch Pro met 2 CDJ 800 mk2 en een Macbook Pro 2,4 gHz, 4 gig RAM. We draaien nogal deep house, tech house en house. Hier zitten nogal zware bassen in. Het probleem is dat wij sommige liedjes gewoon niet gelijk krijgen. Het lukt niet 100 %. Dan is het de clap wat niet goed zit of weet ik veel wat. Je mag, zoveel als je wil bijdraaien aan de CDJ, het lukt niet!
ZIjn er nog mensen wat hier last van hebben? Is dit omdat mijn liedjes dan toch niet 100 % gebeatgrid zijn? Of is dit gewoon Traktor en moet ik ermee leven?
(Aan de haters van Traktor, ik kan evengoed met CD's draaien. Traktor brengt gewoon meer voordelen met zich mee. Geen cd's,...)
Hopelijk weet iemand hier meer van?
Alvast bedankt!
What do you think about Traktor Scratch probleem! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
bedoel je dat je de pitch niet goedkrijgt ofwat? en als het goed is staat langs de play knop nog 2 andere voor cd en platen. heb je daar al is na gekeken?
User edit by stijnn on 15-02-2011 @ 20:34:14 (100%)
heeft gewoon met je grids te maken waarschijnlijk..Traktor synct alles mits goed ge-grid! ik heb nergens last van, zowel met deep-house - tech-house - techno niet.. Alleen let wel...sommige nummers, zekere oudere house,techno,deep house tracks zijn gewoon niet zo strak geproduceerd als nu...ik los dit op door meerdere grid markers te zetten.
Maar hoe gebruik je traktor eigenlijk, want ik volg je niet echt met het volgende : Je zegt twee cdj's te gebruiken en vervolgens zeg je als laatste traktor heeft voordelen...geen cd's?
Als je timecode cds gebruikt ligt het niet gelijk krijgen toch echt aan jezelf, draai je met een controller dan zou ik toch je grids gaan nalopen... Check of de grids wel goed staan door gebruik te maken van de filter...als?de bas te zwaar is, en je hoort de tick niet goed, filter de bas er een beetje uit...dan hoor je het nl wel.
This is an old Topic
No new postings for 5.107 days. Post CommentThat would be 170.2 months or a whopping 14 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.