Ben een vriend van D Olivieira, ?wil er wel zo snel mogelijk van af. Heb je interesse dan kun je naar mij PMen. Lukt dat niet dan kan je altijd nog. D Olivieira PMen?
Platen zijn onder andere van Marco V, Admin v Buuren, Tiesto, Ronald van Gelderen enz enz. ??
Dit zijn de laatste 305 vinyls en daarmee ook de beste van mijn vinyl collectie. Het gaat van 2000 t/m 2006. Ik heb met deze collectie veel opgetreden aan de Turkse kust. Er zitten classics bij en het is dan ook een top collectie.
Conditie goed
Hieronder enkele Labels en Dj?s.
Labels
XTC State of Trance Armada Music ZZap Recorings Swivel Signum BXR Tsunami records Liquid recordings Magik Muzik Oxygen Recordings Black Hole Bonzai
Dj?s
Marco V Ton TB Tiesto Armin van Buuren Ron v/d Beuken Ernesto vs Bastian E Griag Dj Montana Ronald van Gelderen Rank 1 Johan Gielen Randy Katana.
User edit by triston on 02-03-2011 @ 11:08:22 (100%)
What do you think about [TK] 300 Trance / house 12`` ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.152 days. Post CommentThat would be 171.7 months or a whopping 14.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.