Cdj 1000 mk2 valt weg.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ThirTeen    posted on 14-02-2011 13:51
Hellow,

wanneer ik een cd steek in 1 van de 2 cdj's van mijn studentenbar valt hij steeds uit, gaat ie weer aan, valt uit en gaat zo maar door. Als je de cd eject blijft de cdj gewoon aanstaan. Enkel wanneer er een cd instopt doet hij dat raar ding, zonder cd staat hij gewoon aan.

Heeft iemand hier ervaring mee en eventueel een oplossing?

Alvast bedankt.

Groetjes,

ThirTeen
Music makes my day.

What do you think about Cdj 1000 mk2 valt weg. ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 14-02-2011 19:24
Ja de pioneer dealer. Die kan je verder helpen
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Maikelxxl    posted on 15-02-2011 03:59
Poster: ThirTeen
Hellow,

wanneer ik een cd steek in 1 van de 2 cdj's van mijn studentenbar valt hij steeds uit, gaat ie weer aan, valt uit en gaat zo maar door. Als je de cd eject blijft de cdj gewoon aanstaan. Enkel wanneer er een cd instopt doet hij dat raar ding, zonder cd staat hij gewoon aan.

Heeft iemand hier ervaring mee en eventueel een oplossing?

Alvast bedankt.

Groetjes,

ThirTeen

Typische pioneer XD Nee grapje

Ik denk dat er een los contactje is. fftjes losmaken en kijken wat er aan de hand is. Weet je het zelf niet.

Dan zou ik aanraden om ff naar een audiowinkel te gaan als je er nog garantie op hebt ff naar pioneer toe
Dolivieira    posted on 15-02-2011 07:20
Poster: Maikelxxl

Ik denk dat er een los contactje is. fftjes losmaken en kijken wat er aan de hand is. Weet je het zelf niet.

Dan zou ik aanraden om ff naar een audiowinkel te gaan als je er nog garantie op hebt ff naar pioneer toe

Waarom lezen jullie niet goed.ConfusedHoe kan een CDJ1000MK2 nog in de gerantie zitten. Dat ding word al bijna 5 jaar niet meer gemaakt. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Lead    posted on 17-02-2011 00:51
Poster: Maikelxxl

Onzin post...

Er gaat teveel mis om alleen maar veroorzaakt te worden door een los contactje. En ik denk niet dat iedereen zomaar kan beoordelen of een bandkabeltje of zo nog goed is.

Ik zou zeggen: naar een speicalist ermee, dit klinkt als te veel storingen om zelf te fiksen.

Het is gissen naar de oorzaak. Ik ken de toestand van de speler niet maar als ik studentenbar lees weet ik denk ik wel in wat voor staat die speler is en moet hij dringend naar de dokter? Winking my eye
Let the BASS be louder
vandevensounds    posted on 25-02-2011 12:58
is het probleem al verholpen?
wat heb je eraan gedaan? voedingsprintje vervangen?
bij mij is dit weekend namelijk het zelfde voorgekomen toen ik ze verhuurd had op een fuif.
heel vervelend.
grtz
ThirTeen    posted on 29-03-2011 11:38
We hebben hem uiteindelijk moeten binnendoen en inderdaad, het voedingsprintje is vervangen. Het kwam door een overspanning.

Groetjes
Music makes my day.
Lead    posted on 29-03-2011 16:14
Antwoord op de start topic :

Poster: ThirTeen
We hebben hem uiteindelijk moeten binnendoen en inderdaad, het voedingsprintje is vervangen. Het kwam door een overspanning.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

182 Users online: 9 Guests (173 Unknown)
Pages generated today : 38.558
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.905.580